ג’ורג’יה מיי ג’אגר, בתם בת ה-17 של סולן הרולינג סטונס מיק ג’אגר והדוגמנית ג’רי הול, נבחרה להוביל זאת העונה הראשונה את קמפיין מותג משקפי השמש והראייה “ורסאצ’ה”, תפקיד אותו מילאה הסופר מודל ג’יזל. עבור הקמפיין העולמי תשתכר ג’אגר כ-3 מיליון דולר.
ג’ורג’יה מיי ג’אגר בתם של מיק ג’אגר סולן להקת “האבנים המתגלגלות” וג’רי הול, דוגמנית על לשעבר, זכתה לאחרונה בתואר “דוגמנית השנה” בטקס פרסי האופנה הבריטיים לשנת 2009 (בשנה שעברה זכתה בתואר קייט מוס).
ג’אגר, שהוחתמה בסוכנות עלית לפני מספר חודשים, הגיעה במהירות שיא למעמד של “IT-GIRL” לוהטת ואף הוגדרה כסמל מין בזכות שפתיה הבשרניות והרווח הסקסי בין השיניים, שהפכו לסמליה המסחריים והשיער הבלונדיני השופע שירשה מאמה.
נועה ישר-אל, מנהלת השיווק של לוקסוטיקה ישראל, יבואנית מותג משקפי השמש והראייה “ורסאצ’ה” בישראל: “מותג משקפי השמש והראייה ורסאצ’ה מאז ומעולם היה מזוהה עם עולם הזוהר ואופנת העילית. השנה נבחרה לייצג אותו ג’ורג’יה ג’אגר שעל אף גילה הצעיר, מסתמנת כאייקון אופנה, וכדוגמנית בעלת אישיות דומיננטית ואיכויות של כוכבת, מה שהופך אותה אוטומטית לנערת ורסאצ’ה אמיתית. מראה הכובש ומעורבותה בעולם האופנה פונים לקהל הטרנדי הצעיר ובו זמנית לקהל האלגנטי הבוגר. מעצבת העל – דונטלה ורסאצ’ה עצמה העידה כי התאהבה בה מהשנייה הראשונה”.