בנוסף, בעקבות ההצלחה והביקוש הגובר, פריסת המותג מתרחבת מ- 20 הסניפים לנוכחות ב- 40 סניפי רשת ml
כזכור, המותג החדש,אשר שמו mlLY(מבטאים כמו אמילי), הוא תוצר עבודה משותפת של העיתונאית והמנהלת הקריאטיבית של המותג, יעל רגב, בשיתוף עם אסתר ברוך המעצבת הראשית של המותג והמעצבת יפעת שגב מצוות העיצוב של רשת ml.
המותג, אשר מיועד לקהל צעירות ממידה 40 עד מידה 52, מתאפיין בעיצובים צעירים, צבעוניים וטרנדיים במיוחד.
השראות מרכזיות לקולקציית סתיו- חורף 2011/2012
המותג אמילי ממשיך את טביעת האצבע של קולקציית ההשקה תוך שהוא מקפיד לשאוב את ההשראה מהטרנדים החמים של העונה.
לצד צבעי התבלין והאדמה הטרנדיים (חרדל, יין, חום), והכחולים החדשים (פטרול, אקווה) שחולשים על עונת החורף הקרוב, ניתן למצוא דומיננטיות של פריטים המתאפיינים בצבעוניות מונוכרום טרנדית- גווני אפור ושחור- כאשר פרינטים מדליקים ואיבזור מיוחד מעניקים להם את הטוויסט הקליל והטרנדי, דוגמת חגורות וכפתורים בצבעי פוקסיה וסגול שמצוותים לבגד.
בין המוטיבים שניתן לאתר בדגמי הקולקציה הם כיפתור דומיננטי, צווארוני פיטר פן רומנטיים, גזרות מחטבות ובדים מפסלים דוגמת בייבי דריל וג’ינס, פנלים וחיתוכים גיאומטריים, פרינטים ייחודיים בהשראת תרבות הפופ ואלמנטים מעולמות הספורט והבייסבול (בדי ג’רזי, סוויטשירטים ושרוולי בייסבול אמריקאים) אשר משולבים בגזרות הנשיות בצורה מחוכמת וחדשנית.
הקולקציה מורכבת משמלות, חצאיות, קרדיגנים סתוויים, מכנסי ג’ינס, סוויטשירטים, חולצות טי ובנוסף, לראשונה- בגד גוף.
![קולקציית חורף 2011-2012 מבית mlLY קולקציית חורף 2011-2012 מבית mlLY](https://www.barosh.co.il/panel/pages/my_documents/my_pictures/mlLY_500_1.jpg)