רשת האופנה והגלישה הבילאומית, בילבונג, משיקה בארץ את המותג המוביל בארה"ב- RVCA (רו-קה). המותג, אשר נוסד ב-2001 בקוסטה מסה, משלב את תרבות הגלישה והסקייט לצד אופנה וארט, ונחשב למותג הנחשק ביותר בקרב גולשים ומביני עניין בדרום קליפורניה ובמדינות נוספות בארה"ב.
במשך עשור טיפח המותג קהילת אומנים ואתלטים, מתחומים שונים וביניהם אמני גרפיטי וקעקועים, מוזיקאים, גולשים, סקייטרים ומתאגרפי MMA.
המותג, אשר מקדש את האומנות, הקים את "תוכנית רשת האומנים" אשר נותנת במה לאומנים צעירים ומטרתה להציג אמנים פוטנציאליים אשר מעוררים השראה למתוח את הגבולות. בעיני רוקה, אמן הוא מישהו שמקדיש את החיים, הרגשות והנשמה לשיתוף רעיונות חדשים ויצירתיים.
המותג מאופיין בקווים נקיים ובסגנון נטול טרנדים חולפים, בין פרטי המותג ניתן למצוא חולצות וגופיות בייסיק עם טוויסט, בדגש על איכות הבדים ועיצוב מינימליסטי חדשני שמטשטש את הגבולות בין אופנת רחוב לאופנת גלישה.
הקמפיין הישראלי, בכיכובה של בר בן וקיל, שהיא ציירת ואמנית בעצמה, משלב טישרטים בוריאציות שונות של הלוגו, הדפסי אומנות, ציור וגרפיטי- כיאה לערכי המותג.
אלון אברון, מקבל החסות הבלעדי של המותג בארץ. צילום: תומר סביר