הדוגמנית אסתי גינזבורג נבחרה שוב להוביל את קמפיין רשת תכשיטי ’Miller’ לשנה הקרובה.
עלות ההשקעה בקמפיין כ-80,000 $
חיים מילר, מנכ”ל ובעלי רשת ’Miller’ מוסר: “אסתי גינזבורג מייצגת בעינינו את ההצלחה הישראלית בעולם, זוהרת, עכשווית, בינלאומית ועם זאת ישראלית, אשר מגלמת את ערכי המותג, לפיכך נבחרה שוב להוביל את קמפיין מילר”
עבור הקמפיין תקבל גינזבורג כ-80,000 דולר ובנוסף אוסף תכשיטים אותם תבחר בעצמה.
במסגרת הקמפיין תציג גינזבורג את קולקציות Miller וקולקציות המותגים הבינלאומיים הנמכרים בבלעדיות ברשת Miller.
אסתי גינזבורג עכשווית מתמיד, נכנסת לתפקיד שנה נוספת, בסטטוס חדש של מאורסת טרייה, וממשיכה לייצג את ערכי המותג בשל היותה ישראלית בינלאומית, נשית, קלאסית, סקסית ובשלה .
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ’ברוקנר נטע יער’, יכלול שילוט חוצות, פרסום בעיתונות, באתר האינטרנט ובעמוד הפייסבוק של החברה.
רשת תכשיטי “Miller“, בבעלותם של חיים ומוניקה מילר, מונה שמונה חנויות בפריסה ארצית. הרשת מציעה באופן בלעדי את תכשיטי היוקרה של מעצבי העל הבינלאומיים רוברטו קוין, דמיאני, מרקו ביצ’גו, פסבנטו, פונטה וקיו, פיירו מילאנו, גורהאן, אוטופיה ועוד, וכן תכשיטים בעיצוב סטודיו “מילר” – בית העיצוב הפרטי של הרשת.