חיפוש באינדקס עסקים

אוהבת ציפורניים מבריקות?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 יולי 2011

אוהבת ציפורניים מבריקות?כשמסתכלים על ציפורניים מבריקות מתקבלת תחושה של ניקיון ושלמות. מראה הציפורניים נוסך בנו תחושה של הנאה מהיופי. היופי של הציפורניים. איך מבריקים את הציפורניים? איך מקבלים מראה של ציפורניים מבריקות בגימור מושלם?

על מנת להבריק ציפורניים בנויות קיימות מספר דרכים.

  • הברקה קבועה
    לקבל את המראה המבריק ושהציפורניים יישארו מבריקות ניתן להשתמש בחומרים מקצועיים כמו סילר, סילר פיניש, סילר פלטינום. הסילר נצמד טוב יותר לציפורניים מחוספסות לכן לפני מריחתו על הציפורניים אין להחליק את הציפורן אלא להשאירה מחוספסת. מסיבה זו אין למרוח על הציפורניים שמן הזנה או קרם ידיים לפני מריחת הסילר, אפילו אם שוטפים ידיים.
    יש הנוהגים למרוח סילר מעל שכבת הלק, על מנת לשמור על הלק לאורך זמן. צריך לבדוק שהלק יבש לחלוטין לפני שמורחים מעליו שכבת סילר, אחרת הוא יתקלף יחד עם הלק תוך זמן קצר. לבסוף, את הסילר יש למרוח בשכבה דקה במיוחד. שכבה עבה תגרום להצהבה וכל המראה המבריק, הנקי והמקסים יאבד.
    מלבד השגת המראה המבריק והמרשים לציפורניים בנויות משמש הסילר בשכבה דקה מעל קישוטי ציפורניים דקים או ציורים, לשמירה על שלמות הקישוט. בכל מקרה, הסילר אינו מתאים לשימוש על ציפורניים טבעיות, יש למרוח אותו כך שלא ייגע בעור מסביב לציפורן ולהקפיד על עיטוף קצה הציפורן בחומר, על מנת למנוע התרוממות וקילוף הסילר.
  • הברקה זמנית
    מוצרי הטופ קוט (טופ קוט, מייבש לק, טופ סילר, אקריליק, ברייט וכד’) למיניהם הם שקופים או שיש להם גוון אולטרא סגול עדין. הם נועדו למריחה מעל כל לק, גם לציפורניים טבעיות וגם לציפורניים בנויות וניתנים להסרה בקלות, ע"י מסיר לק. טופ קוט אינו מתרומם בקלות, אינו מתקלף ועוזר לייבוש הלק.

לסיום אי אפשר שלא להתייחס להברקה הידנית של הציפורניים. באמצעות ראש עור צבי במכונת השיוף וקרם הברקה מתאים לעבור היטב על הציפורניים. ממש פוליש ווקס לציפורן תעניק לציפורניים ברק טבעי ומרשים שאינו יורד גם אחרי שטיפת ידיים.

אוהבת ציפורניים מבריקות?
באדיבות: סימון שויקי, מנהלת סניפי נייל סטודיו בפתח תקווה ובטירת הכרמל.



עמוד זה נצפה: 769 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור