רשת האופנה רנואר תשקיע בשיפוץ ועיצוב 4 חנויות שפעלו עד כה בקונספט של חנויות עצמאיות. החנויות החדשות יעברו "מתיחת פנים" אשר תכלול , איחוד של רשתות הנשים והגברים עד לכדי חנויות משולבות בקונספט העיצובי החדש.
החנויות המשולבות של גברים ונשים בקונספט העיצובי החדש ייפתחו באזורי מסחר מרכזיים: קניון הגדול בפתח תקווה, בקריון קריית אתא קניון רננים ברעננה ובקניון ערים בכפר סבא.
החנויות החדשות משתרעת על שטח ממוצע של כ- 500 מ"ר ומהוות מתחמי עיצוב עם מיטב החידושים האחרונים בתחום העיצוב. סך כל ההשקעה בחנויות החדשות המשולבת נאמדת בכ – 10 מיליון ₪.
החנויות החדשות מעוצבת בקווים מאוד ברורים ומאופיינת בצבעוניות של שחור ולבן. האסתטיקה של החנויות מושפעת ממוטיבים בשם Atelier בית מלאכה של אומן. החנויות עוצבו על מנת לספק מענה מקצועי, איכותי ומקיף המשלב את מיטב החידושים בתחום העיצוב. חשיבות רבה תודגש למה שמכונה בשפה העיצובית "STAGING" , מיצוב וסטיילינג של החלל ברמה מתקדמת הקשורה באופן ישיר לקולקציה ולהשראות שהביאו ליצירתם.
לדברי אריה שיבר, מנהל פיתוח עסקי של קבוצת "רנואר": "ההחלטה להגדיל את שטח החנויות בפורמט חנויות הקונספט המשולבות נבעה מהרחבת תמהיל המוצרים בחנויות וכניסה לקטגוריות חדשות והרצון לספק חוויות קניה אחרת ללקוחות הרשת".
קבוצת רנואר נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל הקבוצה הוא סרג’ דרעי . הקבוצה מפעילה את "רשת רנואר" נשים ורנואר גברים. כמו כן, מפעילה הקבוצה את רשת TWENTYFOURSEVEN.
איחוד סניפי הנשים והגברים של רנואר
פורסם מאת: בתאריך: 2 דצמבר 2011
עמוד זה נצפה: 434 פעמים