אנה זק בקמפיין קיץ חדש לרשת הקוסמטיקה SACARA
בתקציב של 1 מיליון שקל
הקמפיין יעלה לרגל השקת מוצרי קיץ מתחום האיפור והטיפוח של רשת SACARA
לרגל השקת מגוון מוצרי קיץ מתחום האיפור והטיפוח, יוצאת רשת הקוסמטיקה SACARA(סאקרה) בקמפיין חדש שיעלה השבוע הקרוב, בכיכובה של הפרזנטורית אנה זק (19) בתקציב הנאמד ב 1 מיליון ₪.
מדובר בקמפיין רחב שימשך עד החגים, תחת הסיסמא: wake up! We’re more than make up – SACARA – לא רק איפור אלא מגוון ומתן מענה בכל קטגוריות הביוטי לאישה ולבית. הקמפיין יכלול בין היתר: טלוויזיה, פרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות.
לדברי איתי זמיר מנכ”ל סאקרה: “מטרת הקמפיין לחשוף את מוצרי הקיץ החדשים ומגוון הקטגוריות בהן רשת סאקרה פועלת. כמו כן, לחזק את הקשר בין המותג לפרזנטורית החדשה”. לדבריו: “הרשת יוצאת בקמפיין שני עם הפנים החדשות אנה זק, המביאה איתה יכולות של star quality עם ערכים של עדכניות וטרנדיות, ביוטי אמיתי ודינמיות ערכים הזהים לערכי מותג סקארה”.
SACARA נחשבת כיום לרשת הקוסמטיקה הגדולה בישראל עם 60 סניפים ברחבי הארץ ואתר אונליין. הרשת נמצאת בבעלות קבוצת גולברי. SACARA מציעה לצרכנית הישראלית מוצרים איכותיים במחיר נגיש תוך חווית קנייה ייחודית, ברמה בינלאומית. החברה משקיעה בפיתוח מוצרים מבוססי חדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה העולמית תמהיל המוצרים העשיר יוצר חוויית יופי מושלמת בכל היבטי הטיפוח לפנים ולגוף, איפור, טואלטיקה, מוצרי אווירה, אביזרים משלימים ועוד.
אנה זק, זמרת, וכוכבת פופ, חיילת המשרתת שירות מלא בצהל, ונחשבת כיום לכוכבת המצליחה ביותר בארץ בכל הרשתות החברתיות, בעלת 4.8 מיליון עוקבים בטיק טוק, 1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם.