קמפיין קיץ 2010 של TAGWOMAN, מציג סיטואציות אופנתיות שונות בחמש קטגוריות שונות, בהן יכולה כל אישה למצוא את האופנתיות שבה:
TAGWOMAN-JEANS – הכוללת קבוצת פריטי ג’ינס מגוונת ורחבה ממכנסיים ועד שמלות מיני מעוצבת.
TAGWOMAN-PARTY – קולקציה צעירה, סקסית וחצופה לבילוי לילי חברתי ועד לאירוע נוצץ.
TAGWOMAN-SUMMER – הקבוצה המרכזית והטרנדית של עונת קיץ 2010, המציעה שמלות פרחוניות, כביסות אסיד, מחשופים ופריטים צבעוניים.
את הקמפיין מובילה הפרזנטורית אסתי גינזבורג אשר תככב טופלס בקמפיין הקיץ הלוהט. זו העונה הרביעית ברציפות של אסתי גינזבורג בתפקיד הפרזנטורית. הקמפיין הינו כחלק מחוזה ההתקשרות של אסתי עם החברה, במסגרתו היא משתכרת סכום של מיליון שקל.
לדברי אילן בז’ה, מנכ"ל TAGWOMAN: "דווקא בעונה בה השוק מוצף במותגי אופנה מסוגים שונים וקטגוריות שונות, חלקם אופנתיים יותר וחלקם אופנתיים פחות, חשוב לנו להעביר את המסר שרשת TAGWOMAN היא קודם כל רשת אופנה: סקסית, נשית וטרנדית, ומציעה ללקוחותיה קולקציות שמתאימות להן בכל מקום ולאורך כל שעות היממה. מבחינתי, זהו המסר העיקרי של הקמפיין הנוכחי".
אסתי גינזבורג טופלס – TAGWOMAN קיץ 2010. צילום: עידו לביא.