עם הצגת Sensuous ב 2008, אסתי לאודר יצרה קטגורית בשמים Woody Amber על ידי ביטוי מזמין וחם של חושניות שכבש היבטים רבים ההופכים האישה של היום למרתקים ומורכבים ביותר. בסתיו ובחורף הזה (2010/11), אסתי לאודר משיקה את הבושם החדש – Sensuous noir, עשיר יותר עם ביטוי חזק יותר של חושניות – כמו הקימורים הרכים, המפתים והמסתוריים של צללית האישה. Sensuous noir צולל ישירות ללב הסדרה המקורית הייחודית ולחשיפת הצד הנשי ביותר של האישה. Sensuous noir הוא חושני לאחר החשיכה – ביטוי מסתורי וכובש יותר של חושניות.
"לחושניות כחוויה וכרגש יש ספקטרום רחב של ביטוי. קיימים מצבי רוח רבים, היבטים רבים וגוונים רבים של חושניות הנעים מביטוי יותר זוהר של Sensuous לביטויים יותר עמוקים, ערפיליים ומסתוריים", אומרת קרין חורי, סגן נשיא בכירה של מחלקת פיתוח בשמים גלובאלי בחברת אסתי לאודר. "רעיון זה של חיפוש אחר טריטוריה מסתורית יותר בתחום הניחוחות וגוונים עמוקים יותר של חושניות עורר את ההשראה ליצירת Sensuous noir".
כמו Sensuous, Sensuous noir נבנה מתוך ליבת ה- Melted wood NaturePrint אמבר ודבש. אולם, ב Sensuous noir האספקטים הפרחוניים הוגברו לחזק את החושניות העמוקה יותר. על ידי תוספת של Exotic Purple Rose, Rose Essence and Spiced Lily נוצרה הילה קודרת יותר. כמו כן נוספו Crème Noir Accord and Patchouli Prisma – מקור חדש של סמל לחושניות על מנת "להאפיל" את האקורד הייחודי של Melted Woods. לסיום, Sensuous noir הגבירה נוכחות של מרכיבי אמבר, וניל פלפל שחור ובנזואין הגורמים להעשרת הערפיליות של הבושם. התוצאה היא מימד חדש חושני ועשיר יותר של הבושם אשר הינו Sensuous הייחודי לאחר החשיכה.
על מרכיבי הבושם החדש של אסתי לאודר – סנסואס נואר Sensuous noir
כמו הקימורים הרכים והחושניים של הצללית הנשית, Sensuous noir מגלם את החושניות החמה והעשירה של האישה המשתמשת בבושם.
הגוון החושני מורכב מורד סגול אקזוטי, שהוא סמל התשוקה המוערך בשל יופיו החושני והניחוח הנפלא המעורב עם תמצית ורדים.
האקורד המפתה של Sensuous noir הוא הלב המושך הנמצא בליבת elted wood NaturePrint המעניק ייחוד נשי אשר לא ניתן לטעות בו. נפלא ומושך הוא גוון קרם שחור המגביר את הנוכחות העוצמתית ותחושה חלקה. לפטצ’ולי פריזמה המסתורי פנים רבות אך עדיין ברורות ומוחשיות. אולי אחד הפרחים החושניים ביותר, שושן מתובל עוטף את הלב באפקט ההיפנוטי של גן של חצות.
בחיבוק האחרון של חושניות יוקרתית, האקורד המסתורי משלים את החושניות הקודרת עם תערובת של בנזואין ווניל קרמית למרקם, לעומק חם ותחושה מדהימה. קמצוץ של דבש עשיר ואמבר זוהר חושפים עושר משכר בתערובת קודרת ומסתורית זו.
Sensuous noir הוא ביטוי יותר מסתורי ויותר עמוק וכובש של חושניות נשית הבאה לידי ביטוי באופן שרק שאסתי לאודר יכולה לעשות.
על קמפיין הפרסום החדש של אסתי לאודר – סנסואס נואר Sensuous noir
מסע הפרסום שנוצר על ידי Doug Lloyd and Co. בשיתוף עם ארין לאודר, סגנית נשיא בכירה ומנהלת קראייטיב באסתי לאודר, צולם על ידי הצלם הידוע קרייג מקדין, ומציג את דוגמנית העל קרולין מרפי בחצאית שחורה נשית ויוקרתית וחולצת משי שהיא בעת ובעונה אחת גם אלגנטית וגם מסתורית.
דימויי הקמפיין מחזקים את ההיבט החדש של החושניות הבאה לידי ביטוי על ידי הבושם – אחד שהוא עמוק, קודר, ועוצמתי – המציג מימד נוסף של האישה המודרנית של אסתי לאודר – אישה אשר אינה רק חזקה ובעלת ביטחון עצמי, אלא גם נשית בצורה מפתה ומסקרנת.
הסלוגן המלווה את הקמפיין: Estee Lauder Sensuous Noir. Sensuous after dark.
על עיצוב בקבוק הבושם החדש של אסתי לאודר –Sensuous noir
Sensuous Noir ארוז בבקבוק בגרסה עזה של הבושם Sensuous הייחודי, המשקף ביטוי חדש של חושניות. עיצוב הבקבוק מורכב מצורה עגולה, קישוטים עדינים, ומכסה מוזהב של הבושם המקורי אך מציג גוון חדש, בקבוק בגוון סגול כהה הלוכד את החושניות העוצמתית של הבושם ומקנה מימד גדול יותר לצללית הקלאסית. לחיזוק הרושם, האריזה החיצונית הינה בגוון של סגול כהה ועשיר.
היכן ניתן להשיג את הבושם החדש של אסתי לאודר – Sensuous noir
ניתן להשיג בנקודות המכירה של אסתי לאודר ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, אפריל, המשביר לצרכן ובבתי המרקחת ובפרפומריות הנבחרות.