מותג ההלבשה התחתונה בוניטה דה מס, בחר בדוגמנית בר רפאלי כפרזנטורית של המותג ללקולקציית אביבקיץ 08. בר רפאלי לקחה את הקמפיין הראשון בארץ בתחום הלנג’רי ובקרוב תככב בקמפיין טלוויזיוני בלבוש תחתון, סקסי ואיכותי מבית המותג של בוניטה דה מס.
בר רפאלי נבחרה לתפקיד לאחר שנבחנה יחד עם עוד עשרות מועמדות פוטנציאליות. בבוניטה דה מס, מותג לנג’רי הנמכר ברשתות ההלבשה התחתונה, החליטו פה אחד כי בר רפאלי היא הדוגמנית המזוהה ביותר עם ערכי החברה המשדרת יוקרה ואיכות.
בר רפאלי שנבחרה לגוף של 2008 על ידי המותג הבינלאומי להלבשה תחתונה “ARENA“, היתה הישראלית הראשונה שנכנסה למגזין הנחשב ’ספורט אילוסטרייטד’ ולאחרונה השתתפה בארוחת ערב נשיאותית בארמונו של נשיא צרפת סרקוזי ואישתו קרלה ברוני, לקחה על עצמה לראשונה בארץ ייצוג חברה להלבשה תחתונה.
“הבחירה בבר רפאלי מביאה עימה ערכים נוספים למותג המשדר יוקרה חושניות וסקס אפיל בינלאומי” מסביר גולן בן דוד מנכ”ל משרד הפרסום בנדה אשר יוביל את הקמפיין כולו.
בר רפאלי תקבל עבור הקמפיין סכום של 180 אלף דולר לשנה שנחשב לאחד הגבוהים ששולמו אי פעם לדוגמנית עבור קמפיין אופנה כלשהו. הקמפיין לבוניטה דה מס יכלול קמפיין טלוויזיה, עיתונות, שילוט חוצות, אינטרנט, קטלוג ונקודות מכירה במהלך השנה.
בר רפאלי בלבוש תחתון
פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 אפריל 2008
עמוד זה נצפה: 1,662 פעמים