גמר האח הגדול – השיגעון הגדול
השיגעון של גמר האח הגדול שהתקיים אמש, הגיע למצב שאירועים שתוכננו, נסיעות בוטלו, ולמעלה מ-40% רייטינג הוכיחו את התמכרות העם היושב בציון לתוכנית הריאלטי המוצלחת ביותר ששודרה בטלוויזיה.
חמשת הפינליסטים, ליאון שינדרובסקי, עינב בובליל, איתי זיו, יוסי בובליל ושפרה קורנפלד, זכו להערצה וחשיפה שטרם היתה כדוגמתה. הצלחת התוכנית יצרה מספר גימיקים שיווקיים (מרצ’נדייז) חדשים:
- מחברת שעוני עדי פנו למפיקי תוכנית האח הגדול והוציאה סדרה של שעונים עם תמונות של חמשת הדיירים שהגיעו לגמר.
- רשת מלונות קיסר תקרא על שם הזוכה בגמר, שפרה קורנפלד, סוויטה מפוארת במלון קיסר פרימייר בטבריה.
שפרה תוזמן להתארח בסוויטה הנושאת את שמה למשך חופשה של 3 ימים שתכלול פינוקים, ספא וכיו”ב. - דיירות בית הדיור המוגן אחוזת צהלה פנו בקריאה לשפרה שתגיע לרכז קורס סריגה במקום למשך חודש ימים ודיירי אחוזת ראשונים החליטו לחבר את חג החנוכה הקרב עם חגיגת ’האח הגדול ואפו וטיגנו סופגניות עם שמות הפינליסטים: ’’סופגניית שיפרה’’, ’’סופגניית עינב’’,’’סופגניית יוסי’’, ’’סופגניית לאון’’ ו-’’סופגניית איתי’’.
- יוסי ג’נודי, בעל חברת ג’נודי המתמחה בחליפות גברים, יצא בהצעה לתפור ל- 3 הפיינליסטים הגברים חליפות התפורות לפי מידותיהם הטובות…
- חברת שיריונית חוסם מציעה לזוכה המאושר/ת דלת פלדה חסינה במיוחד מפני מעריצים – דלת רגילה לא תעמוד בפני גדודי המעריצים והמעריצות …
יהודה זפרני, משנה למנכ”ל “אופיר טורס” מציין, שגמר האח הגדול הביא לתופעה שלא נראה כמותה בענף הנסיעות, כ-28 לקוחות שהזמינו את הטיסות ליום ג’, ה- 16/12/08 ביקשו לדחות את הטיסות ליום ד’ בבוקר בכדי לאפשר להם לצפות בגמר ולא להפסיד את הסיום הדרמטי של בחירת הזוכה באח הגדול.