בעקבות הצלחת סדרת Fresh Touch של מותג הטיפוח דאב שהושקה לפני כשנה המכילה מלפפונים ותה ירוק, מרחיבה חברת יוניליוור את הסדרה תוך פנייה לקהל צעיר של נשים בשנות העשרים לחייהן. הסדרה מציעה מוצרים בריחות מרעננים ובמראה מבודל ושונה. בהשקת הסדרה, אשר תלווה בקמפיין טלוויזיה ופעילות אינטרנט ייחודית, השקיעה החברה כ- 2 מליון ש”ח.
הפנייה לקהל היעד הצעיר הגיעה על רקע התובנה שעלתה ממחקרים, כי נשים בשנות ה- 20 לחייהן אינם מצליחות ליהנות מגילן, גיל שבעבר התייחסו אליו כשנים היפות ביותר שלהן, זאת בשל הלחצים והצפיות שהן מעמיסות על עצמן (למצוא בעל, לכבוש את שוק העבודה, להסתדר באופן עצמאי וכיו”ב). תקופה זו מכונה בשפה המקצועית “משבר רבע החיים”. משבר זה מאופיין בתחושות פנימיות של קושי בעקבות צורך להתמודד עם אתגרים רבים כדוגמת קריירה, זוגיות ועצמאות.
מנקודת מוצא זו לקח על עצמו דאב להציב בפני בחורות אלה “תמרור עצור” המזמין את הבנות לראות שלמעשה אלה הן השנים היפות של החיים ולהציע להן הפסקת התרעננות. כתמיכה במהלך הקימה דאב, באמצעות משרד הפרסום מקאן דיגיטל, אתר אינטרנט המזמין בחורות צעירות לקחת לעצמן פסק זמן ממרוץ החיים ולהגשים לעצמן חלום קטן. האתר מציע לקהל הנשים לעצור לרגע ולחשוב “מה תמיד אמרת שתעשי בשביל עצמך ואיכשהו לא הספקת”, לקבוע לעצמן תאריך יעד להגשמת החלום ולהיעזר בחברות כדי להגיע ליעד. הפעילות תכלול תזכורות ו”עונשים” שכל אשה תמלא למקרה שלא תעמוד בהבטחתה לעצמה ולחברותיה. כמו כן יציע האתר שוברי הנחה על מגוון פעילויות כדוגמת צניחה חופשית, טיפוס על קיר, טיסות לחו”ל ועוד.
רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: “דאב הינו מותג ותיק הפונה לנשים באשר הן. יחד עם זאת, לעיתים נתפס על ידי הנשים הצעירות כקלאסי ואיכותי אך מתאים לנשים מבוגרות יותר. בעקבות הצלחת סדרת המלפפונים ותה ירוק הוחלט בחברה ליצור סדרה מבודלת, רעננה, אשר תפנה לקהל יעד של בחורות צעירות תוך שהיא מתייחסת לצרכיהן הספציפיים. אנו בטוחים כי השקת הסדרה החדשה תמשיך בחיזוק מעמדו של דאב כמותג מוביל ותגביר את האהדה אליו בקרב בחורות צעירות יותר, אשר מוצעים להן עתה מוצרים המותאמים לצרכיהן תוך התייחסות לתחושות אותן הן חוות בגילאים אלה, כל זאת בשפה עדכנית, מיוחדת ושונה.”
דאב – Go Fresh