מי שהסתובב בימים האחרונים ברחובות תל אביב לא יכול היה להתעלם מכך שעשרות קולבים תלויים על עצים, גדרות, ספסלים ציבוריים ואפילו בתוך תחנות אוטובוסים.
מדובר בקמפיין יצירתי , מבית היוצר של חברת “המיזבלה”- המתמחה בפעילות גרילה, להשקת הבושם החדש של כריסטינה אגילרה בישראל.החברה תלתה למעלה מ 150 אלף קולבים ברחבי הארץ, ועליהם תלויות דוגמיות של הבושם. חברת דיפלומט המשווקת את הבושם בישראל, השקיעה במסע ההחדרה של הבושם 1.5 מליון ₪.
המשך הפעילות יעשה באמצעות קמפיין אינטרנט וטלוויזיה שימשיכו את האופי הפרובוקטיבי שמאפיין את הזמרת
אורן וימן מנהל שיווק של חטיבת הבישם של פרוקטר אנד גמבל בדיפלומט, משווקת המותג בישראל, מציין: “כריסטינה אגילרה הצליחה להמציא את עצמה מחדש לאורך הקריירה שלה והשקת הבושם הראשון תחת שמה מחייב רעיון שימציא מחדש את הדרך להגיע קהל המטרה.” לארץ הובאו בשלב ראשון 25,000 יחידות מהבושם החדש והוא ימכר בלעדית ברשת סופר פארם.
הבושם החדש של כריסטינה אגילרה