חיפוש באינדקס עסקים

הדליין המגזין הישראלי לשיער ויופי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 ינואר 2012

הדליין המגזין הישראלי לשיער ויופי

מגזין הדליין, החל בהפצת הגיליון ה-34. גיליון זה מהווה ציון דרך בעולם השיער והיופי הישראלי – זהו הגיליון הראשון היוצא תחת כנפי חברת בראש פרסום ושיווק בע"מ אשר רכשה את המותג לאחרונה. הגיליון החדש כולל מגוון רחב של תכנים: אירועים שהתקיימו, הדרכות שהתבצעו, מראות חו"ל, טרנדים, מוצרים חדשים, לוח דרושים, כתבות מערכתיות, הדגמות צעד אחר צעד, סיפור היעלמותו של שוקי זיקרי ועוד.

דוד בלחנס, מנכ"ל בראש פרסום ושיווק בע"מ, מוסר: "מגזין הדליין הינו המגזין המוביל והראשון בתחום עיצוב השיער בישראל. בגיליון 34 – הראשון היוצא במסגרת חברת בראש פרסום ושיווק בע"מ, הכנסנו את מיטב החומרים הרלוונטיים לעולם עיצוב השיער. בנוסף, ביצענו שינוי מערכתי משמעותי והוא המעבר ממתכונת רבעונית של 4 גיליונות בשנה, למתכונת דו חודשית של 6 גיליונות בשנה. פעולה זו תהפוך את הדליין לדינאמי ותאפשר הצגת תכנים עדכניים יותר. כמו כן, הושק ניוזלטר של המגזין אשר יופץ בדוא"ל במתכונת שבועית לעשרות אלפי נמענים (ניתן להירשם לניוזלטר בקישור הזה). בנוסף, הושקה המהדורה הדיגיטאלית של המגזין המאפשרת דפדוף וצפייה במגזין כאפליקציה לסמרטפונים ובכלל עבור גלישה באינטרנט (ניתן לצפות במהדורה הדיגיטלית של גיליון 34 בקישור הזה). בשבועות הקרובים יעלה האתר החדש של הדליין לרשת האינטרנט לאחר שעוצב ותוכנת במהלך החודשים האחרונים מתוך מחשבה וראייה של הצרכים של בעלי המקצועי. במקביל להשקת הגיליון, הושק מועדון חברים של המגזין אשר יאפשר לחברים בו ליהנות ממגוון רחב של הנחות על מוצרים מקצועיים (צבעי שיער, ציוד וריהוט למספרות, מוצרי טיפוח, בניית אתרים ועוד), כניסות לאירועים מקצועיים וכמובן קבלת מגזין הדליין לעסק שלהם. זהו מועדון החברים המקצועי הגדול והמקיף בישראל (ניתן להירשם למועדון החברים של הדליין בקישור הזה)".

קבוצת בראש פרסום ושיווק מאמצת אל לבה את תעשיית היופי בארץ ומאמינה שתוכל להמשיך ולהעניק לעוסקים במלאכה את הכלים הדרושים לצמיחה, ביטוי אומנותי והצלחה עסקית. אנו מזמינים אתכם להיות איתנו בקשר, חשוב לנו לדעת מה אתם חושבים. בואו להיות חלק מקהילת עולם היופי הגדולה בישראל.



עמוד זה נצפה: 555 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור