רשת הוניגמן העלתה ביום ראשון קמפיין טלביזיה, שילוט חוצות ועיתונות למשך שבועיים, במסגרתו מציעה קולקציה מרעננת, סקסית ואופנתית לנשים ולגברים.
את הקמפיין, אשר עלה באמצעות משרד הפרסום DAVID – הפרסומאי דיוויד אדלשטיין, מובילה סיטואציה חושנית בין גבר לאישה, אשר מתחילה בפלרטוט עדין ומסתיימת בתשוקה עזה במעלית הבניין. רק כשהזוג יוצא מהמעלית ונכנס לבית, אנו מגלים כי הם זוג נשוי עם ילדים אשר עצרו לרגע את מירוץ החיים והחליטו לרענן את השגרה.
עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-3 מיליון ₪.
מיכה רונן, מנכ"ל רשת הוניגמן: "עם השינויים שחלו בעולם האופנה בישראל, והצורך הגובר בבידול ובמיתוג ברור, חד ואטרקטיבי, פונה הוניגמן לטריטוריה מיצובית חדשה: בני זוג, הקשר ביניהם והדרך שלהם לשמור על הרומנטיקה ועל האינטימיות בתוך התובענות הגדולה שהחיים המודרניים דורשים מהם. הצורך להיות הורים מושלמים, בעלי קריירה מצליחה ולשאת בתפקידים רבים, פעמים רבות שוחקים את ההתרגשות שכל כך חיונית לקשר זוגי מצליח. הוניגמן נכנסת בדיוק ברווח הזה בין הגבר לאישה ונותנת מענה בקולציה עשירה, מגוונת, אופנתית ואיכותית, אשר תגרום לכל אחד מבני הזוג להרגיש נחשק…".
המקום הזה, בו מילה טובה יכולה לשנות לבן הזוג את היום. מבט מפרגן יכול לבטל תסכול ומרירות, חיבוק יכול להזכיר כמה את שייכת, וערב רומנטי יכול לרענן את הגבריות ואת הקרבה, הוא המקום בו מתחיל תפקידה של הוניגמן בחיי קהל היעד שלה – רענון השגרה!