היישר מנחיתתה של דנה פרידר
השחקנית, מנחת הטלוויזיה והדוגמנית דנה פרידר, נפגשה עם בכירי רשת מסעדות ההמבורגר BBB באירוע חגיגי, שנערך לרגל השקת הקמפיין החדש.
האירוע נערך במסעדת BBB ברחוב הארבעה בת”א, היישר מנחיתתה של פרידר שחזרה מניו יורק, יחד עם הצוות הבכיר של הרשת, שם נערכו צילומי הקמפיין בכיכובה.
האירוע נפתח במינגלינג שבמהלכו גילתה פרידר כי המוזיקאי אותו היא מעריצה דורג’מ (dorj), הוא לא אחר מאשר בנה של אהובה תורג’מן מבעלי רשת BBB.
לאחר המינגלינג נערכה הקרנת שלושת פרקי סדרת הרשת, שזכו לתשואות רבות ופרצי צחוק רועמים מצד הצופים.
לאחר שהסתיימה ההקרנה הודה אילן פנחס שף ראשי וסמנכ”ל BBB לכל העוסקים במלאכה.
אחריו עלתה דנה פרידר ואמרה: “בדרך כלל אני לא נוהגת לדבר, אך חשוב שכולם ידעו שזהו אחד הפרויקטים שהכי נהניתי לעשות בגלל השילוב המדויק של קריאטיביות וקולינריה.”
לסיום, ברכה אהובה תורג’מן מבעלי הרשת שאמרה כי לאחר שראתה את דנה ואת הסרטים שנערכו היא בטוחה כי מדובר בהצלחה אמיתית.
וכשהסתיים שלב הברכות, התפנו הנוכחים לטעימות מההמבורגרים החדשים המושקים ברשת במסגרת הפעילות הפרסומית, ולהרגיש כי לרגע עשו קפיצה קטנה לניו יורק….
חגגו ונהנו מההמבורגרים החדשים: אהובה תורג’מן מבעלי הרשת והמנכ”לית, יעל הר אבן משנה למנכ”לית קבוצת BBB, שרון שפירא סמנכ”ל שיווק בקבוצת BBB, אילן פנחס שף ראשי וסמנכ”ל רשת BBB, מאיה ברטל מנהלת שיווק רשת BBB, בועז פסקו ותומר גדרון מנכ”לים ושותפים במשרד הפרסום the box, בן צימרמן וזאביק טרנר, מנכ”לים ובעלים במשרד המיתוג והעיצוב IDEA ואחרים.