כל כלה חיכתה ליום המאושר בחייה – יום החתונה, כעת ניתנת לה סיבה נוספת: בנות ישראל החטובות מתחרות לראשונה בתחרות "הכלה של ישראל", בה הכלה הזוכה תשמש כפרזנטורית של רשת אאוטלט שמלות כלה מעצבים ותיהנה מחבילת הטבות ופינוקים.
את התחרות שתיערך בתחילת ספטמבר, יוזמת רשת אאוטלט שמלות כלה מעצבים, כאשר הכלה הזוכה תזכה בחבילת פרסים והטבות בשווי של כ-10,000 ש"ח, אשר יכללו שמלת כלה של מעצב מוביל, מאפרת לחתונה מתנת חברת האיפור הבינלאומית MAC, אביזרים משלימים וירח דבש מפנק במלון דיוויד אינטרקונטיננטל.
על מנת להשתתף בתחרות, על כל כלה לעתיד להיכנס לדף הבית בפייסבוק של רשת אאוטלט שמלות כלה ולעלות תמונה בה היא לבושה בשמלה מחמיאה, בנוסף עליה לכתוב על ה-WALL שלה מדוע דווקא היא צריכה להיבחר לכלה של ישראל לשנת 2010-11, ומכאן נשאר רק לחכות לכל אותם גולשים (וכן גם לאותן שכנות, דודות, חברות וכל מי שניתן לגייס) על מנת שילחצו LIKE על התמונה ויעלו את הסיכויים של הכלה לעתיד הנרגשת למשוך את יומה המרגש עוד ובמקום להסתפק בתמונת של האלבום המסורתי להצטייד בעוד כמה תמונות מקצועיות כפרזנטורית של הרשת.
20 הגולשות שתקבלנה את מספר ה-LIKE הגדול ביותר תעלנה לשלב ב’ של התחרות. הן תישפטנה ע"י צוות שופטים מכובד, הכולל את אסף בן דב-מנכ"ל רשת המשביר לצרכן, ורד בירון-שרביט-מנכ"ל אאוטלט שמלות כלה, נירית לבב-מעצבת ומבעלי אאוטלט שמלות כלה ודיוויד כהן-מנכ"ל מלון דיוויד אינטרקונטיננטל. התחרות תיערך בתחילת חודש ספטמבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, אז תוכרז הזוכה וסגניותיה.