מזה 150 שנה, לא החליף ולא שינה המותג האלמותי ליוויס את הכפתורים המיתולוגיים בדגם ה-501 הפופולארי. הקיץ, מציגים בליוויס את פרויקט Snap them up! במסגרת קמפיין UN BUTTONNED אשר בחר ב-5 מעצבים גראפיים ואומני רחוב מהמובילים והנחשבים בתחום מכל העולם בהם GIUSEPPE DEMAIO, MHAK ו-EZRA לעצב מהדורה מוגבלת של כיסויים לכפתורים ההופכים את הג’ינס למיצג אומנות קטן בהשראת ציורי רחוב יפאניים. חלק מכיסויי הכפתורים מגיעים עם אמירות משעשעות כגון CAUTION, SORRY WE’RE CLOSED ו-OPEN FOR BUSINESS.
כיסויי הכפתורים מגיעים בערכה מיוחדת עם הסבר התקנה ומתאימים בעיקר לג’ינס ליוויס 501. הערכות נמכרות בחנות הדגל של ליוויס בנמל ת"א וברשת ג’ינס בר תמורת 20 ש"ח.
נא להתכפתר בהתאם.
הכפתור של הליוויס Snap them up