OPI הלק האמריקאי המוביל, שנמכר בישראל מזה 9 שנים במכוני הטיפוח, ייכנס לראשונה גם לתחום הקמעונאות ויימכר ברשת "אפריל", כחלק ממהלך עולמי של חברת Coty .
בריאן ליידן, מנכ"ל "ברייסון שיווק- נייל סטודיו", הנציגה הרשמית של OPI בישראל, מסביר כי "לאורך השנים הפך OPI למותג המבוקש ביותר אשר מכתיב את טרנד הצבעוניות והאופנה בתחום טיפוח כף היד והרגל. מדובר במותג איכותי ברמה גבוהה שאינה מתפשרת, הוא משרת את צרכי המטפלת המקצועית ולקוחותיה באופן אופטימלי, בהיבטים טיפוליים, אסתטיים ובריאותיים כאחד".
בהיותו מותג מקצועי, מוביל ויוקרתי, שנבנה בשיתוף סלבריטאים מהוליווד כמו ג’ניפר לופז, קייטי פרי, מריה קארי, ניקימינאז’ וג’סטין ביבר, OPI הפך עם השנים למותג המוביל.
בתחילת שנת 2011 חברת OPI העולמית נרכשה ע"י קבוצת "Coty" שהיא בית מותגי יוקרה בתחום הבישום והקוסמטיקה. במהלך 2012, החליטהCotyעל תהליך פתיחת הערוץ הקמעונאי למכירת OPI ברחבי העולם.
כיום OPI נמכר בשוויץ ובגרמניה ברשת Douglasבצרפת ברשת Galerie Lafayette, בספרד ברשת Sephora ובאנגליה ברשת Harrods.
מנהל השיווק הבינלאומי של OPI,LachenyChristian, מסביר כי המהלך נועד להשיג מספר מטרות:חיזוק מותג OPI בקרב השוק המקצועי, העלאת הביקוש לטיפולי מניקור ופדיקור במוצרי OPI בקרב לקוחות השוק המקצועי, זאת בזכות החשיפה שנובעת מהערוץ הקמעונאי.
כל אלה, לצד הנגשתה לקים לקהל הרחב באמצעות החשיפה המוגברת.
לדבריו, כתוצאה מהמהלך, מכירות OPI רשמו עליה חדה במכוני הטיפוח המקצועיים של למעלה מ 30% בשנה הראשונה בלבד.
גם בישראל צופים בחברה השפעה דומה על השוק המקצועי והמודעות הכללית של המותג.
החל מחודש יולי ימכרו הלאקים של OPIברשת "אפריל" המונה 38 סניפים ברחבי הארץ (במחיר של 65 ₪ ליחידה).
רשת "אפריל" תציב עמדותמיוחדות מוארות, חדישות, ויוקרתיות התואמות את ערכי המותג והרשת. רשת "אפריל" נבחרה להיות הרשת הבלעדית שתמכור את הלקים של OPI, בהיותה רשת אקסקלוסיבית המייצגת מותגי יוקרה בינלאומיים.