המוזה הבאה של "וולה פרופשיונלס" מותג טיפוח השיער הבינלאומי
"וולה פרופשיונלס", מותג השיער הבינלאומי, ניהל לאחרונה קמפיין דיגיטל ברשתות החברתיות, למותג צבעי השיער "אילומינה". במסגרת הקמפיין, הובטח כי הזוכה תשתתף בהפקת אופנה נחשקת באיטליה.
במסגרת הקמפיין הזמין המותג את הגולשות להעלות תמונה עם מראה שיער זוהר
התחרות, שנמשכה כשבועיים, הסתיימה השבוע בקול תרועה כאשר צוות בכיר בראשות המנהל המקצועי של הקמפיין, מעצב השיער קולי, בחר בלאה סטרוסב, בת 19 מצפת,. מעצב השיער הזוכה הוא אמיר לגזיאל מראשל"צ.
סדרת "אילומינה", סדרת צבעי השיער האיכותית והמתקדמת ביותר הקיימת בשוק השיער המקצועי, מושקת בימים האלה בישראל.