רשת המשביר לצרכן ערכה סקר במאפיין את העדפותיו של הצרכן הישראלי בנושא מבצעי הסיילים בתחום האופנה, זאת לרגל השקת “מבצע שקיות” שעורכת רשת המשביר לצרכן במחלקות האופנה. סקר הסיילים הגדול נערך בקרב לקוחות מועדון הקניות של המשביר לצרכן CLUB 365 וכלל כ-500 נשאלים מגילאי ה-20 פלוס מכל המגזרים.
- הישראלים מעדיפים סיילים הכוללים הנחות בשיעור של 50%.
- במסגרת הסקר עלה כי במהלך מכירות סוף העונה במחלקות האופנה, סל הקניות גדל ב-38% לעומת סל הקניות בתחילת העונה.
- הנשים שולטות גם בתחום זה. 78% מהרוכשים במחלקות האופנה הן נשים. הנתון אינו משתנה בתחילת העונה ולא בסופה.
- נשים רוכשות עבור עצמן ועבור הילדים בתחילת העונה. לילדים רוכשת האישה מספר פריטים הכרחיים ולעצמה היא רוכשת פריט אחד אהוב בממוצע.
- במהלך מכירות הסיילים של סוף העונה במחלקות האופנה, 59% מהרכישות שמבצעת האישה נעשות עבור הגברים ועבור הילדים. במסגרת מכירות הסיילים, תרכוש האישה 3 פריטים בממוצע עבורה, שני פריטים עבור הילדים ושני פריטים עבור הגבר. אופי הרכישה במכירות אלו הוא אימפולסיבי יותר מאשר בתחילת העונה.
- חברות מועדון CLUB 365 מבקרות בחנויות רשת המשביר לצרכן פי 3 בעת מכירות הסיילים של סוף העונה מאשר בתקופת תחילת העונה.
צילום: יניב אדרי.