חברת ” GO UNDER” (גו אנדר) המתמחה בייצור ושיווק בגדי ים והלבשה
תחתונה לנשים, מעלה קמפיין חדש של הלבשה תחתונה לגברים בהשקעה
של 350 אלף דולר באמצעות משרד הפרסום “אופטימום”. את מסע הפרסום
של קולקצית הגברים של GO UNDER נבחר להוביל הפרזנטור החדש של
המותג, הכדורגלן לשעבר ואיש העסקים בהווה חיים רביבו. במסגרת ההסכם
קיבל רביבו 200 אלף דולר לעונה. במסגרת הקמפיין יככב רביבו בסרטון טלוויזיה,
שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ובמגזינים ובקטלוג המותג. חברת GO UNDER
השקיעה כ- 1.5 מיליון דולר בהשקת והחדרת קולקציית הגברים. הקולקציה תכלול
מגוון רחב של דגמים אופנתיים, צעירים, מושקעים ואיכותיים, לצד גזרות מחמיאות
וטרנדיות הנותנים מענה מושלם לגבר הישראלי. לדברי אלברט נאקרי מבעלי GO UNDER
: “מסקרים ומקבוצות מיקוד שערכנו עולה כי קיים וואקום בשוק ההלבשה תחתונה
לגברים בישראל”. לדבריו: “בשנים האחרונות עובר שוק ההלבשה התחתונה לגבר
תהליך של שינוי. הצרכן הישראלי מתגלה בעל מודעות עצמית גבוהה לטיפוח הגוף
והאסתטיקה”. לדבריו: “שוק ההלבשה תחתונה לנשים במקום אחר לגמרי,
קיימות היום למעלה מ- 10 רשתות מובילות של הלבשה תחתונה לנשים אשר
ממוקמות בקניונים כקונספט עצמאי, ומחזיקות למעלה מ- 30 מותגים ואילו
הלבשה תחתונה לגבר חסרה הן כרשתות קמעונאיות והן כמותגים.
עוד מסר נאקרי כי ממחקרים עולה כי בעבר האם או האישה היו רוכשות
כ- 1-2 תחתונים לבנים לגבר בעונה ואילו היום הגבר הישראלי שמכבד
את עצמו רוכש למעלה מ- 10 תחתונים מעודכנים המתאימים לפריטי
הלבוש באותה העונה. להערכת נאקרי בשנת הפעילות הראשונה תמכור
GO UNDER עשרות אלפי פריטים לגבר. מכירות המסתכמות בלמעלה
מ- 5 מיליון ₪. בין פריטי ההלבשה התחתונה לגברים שמשווקת GO UNDER:
תחתוני אל תפר בוקסרים , טנגה, תחתוני מיני ועוד. הפריטים מוצעים בגזרות
צמודות ונמוכות במגוון רחב של הדפסים ממותגים ודמויות מאוירות כמו פופאי וטום וגרי.
תחתונה לנשים, מעלה קמפיין חדש של הלבשה תחתונה לגברים בהשקעה
של 350 אלף דולר באמצעות משרד הפרסום “אופטימום”. את מסע הפרסום
של קולקצית הגברים של GO UNDER נבחר להוביל הפרזנטור החדש של
המותג, הכדורגלן לשעבר ואיש העסקים בהווה חיים רביבו. במסגרת ההסכם
קיבל רביבו 200 אלף דולר לעונה. במסגרת הקמפיין יככב רביבו בסרטון טלוויזיה,
שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ובמגזינים ובקטלוג המותג. חברת GO UNDER
השקיעה כ- 1.5 מיליון דולר בהשקת והחדרת קולקציית הגברים. הקולקציה תכלול
מגוון רחב של דגמים אופנתיים, צעירים, מושקעים ואיכותיים, לצד גזרות מחמיאות
וטרנדיות הנותנים מענה מושלם לגבר הישראלי. לדברי אלברט נאקרי מבעלי GO UNDER
: “מסקרים ומקבוצות מיקוד שערכנו עולה כי קיים וואקום בשוק ההלבשה תחתונה
לגברים בישראל”. לדבריו: “בשנים האחרונות עובר שוק ההלבשה התחתונה לגבר
תהליך של שינוי. הצרכן הישראלי מתגלה בעל מודעות עצמית גבוהה לטיפוח הגוף
והאסתטיקה”. לדבריו: “שוק ההלבשה תחתונה לנשים במקום אחר לגמרי,
קיימות היום למעלה מ- 10 רשתות מובילות של הלבשה תחתונה לנשים אשר
ממוקמות בקניונים כקונספט עצמאי, ומחזיקות למעלה מ- 30 מותגים ואילו
הלבשה תחתונה לגבר חסרה הן כרשתות קמעונאיות והן כמותגים.
עוד מסר נאקרי כי ממחקרים עולה כי בעבר האם או האישה היו רוכשות
כ- 1-2 תחתונים לבנים לגבר בעונה ואילו היום הגבר הישראלי שמכבד
את עצמו רוכש למעלה מ- 10 תחתונים מעודכנים המתאימים לפריטי
הלבוש באותה העונה. להערכת נאקרי בשנת הפעילות הראשונה תמכור
GO UNDER עשרות אלפי פריטים לגבר. מכירות המסתכמות בלמעלה
מ- 5 מיליון ₪. בין פריטי ההלבשה התחתונה לגברים שמשווקת GO UNDER:
תחתוני אל תפר בוקסרים , טנגה, תחתוני מיני ועוד. הפריטים מוצעים בגזרות
צמודות ונמוכות במגוון רחב של הדפסים ממותגים ודמויות מאוירות כמו פופאי וטום וגרי.