חיפוש באינדקס עסקים

הקפסולה של ניין ווסט

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 אפריל 2011

הקפסולה של ניין ווסטניין ווסט יוצאת בשיתוף פעולה מסקרן. הרשת תשווק בישראל קולקציית קפסולה של מעצבים מבטיחים בינלאומיים אשר יעצבו קולקציות קפסולה עבור הרשת.

שיתוף הפעולה הוא חלק מיוזמה חדשה של ניין ווסט העולמית שנקראת SHOELABORATORIES במסגרתו מותג הנעלים ישתף פעולה עם מגוון מעצבים מבטיחים, אמנים ומוסיקאים.

קולקצית הקפסולה הראשונה של המעצבת סופי תיאלה, תיחשף בישראל ב-1 למאי בחנויות הרשת. סופי תיאלה היא מעצבת אופנה צרפתייה שחיה בארצות הברית. היא עבדה עם גדולי המעצבים בניהם ז’אן פול גוטייה שם למדה וגילתה את הבסיס ליצירת אוספים ורעיונות לאופנה.

באביב 2006 היא השקיה את התווית סופי שלה THESLLET בניו-יורק, אשר הוכר מיד על ידי יודעי דבר באופנה והוא נמכר כעת בחנויות המובילות ביות בארה"ב ובאירופה. לאחרונה זכתה סופי בפרס CFDA, (מועצת מעצבי האופנה של אמריקה) וקיבלה את אחד הפרסים הכי ידועים בעולם האופנה.

הקפסולה של ניין ווסטהקולקציה שעיצבה סופי משקפת את הסטייל הפרטי שלה. היא מתמקדת בעיקר בדגמי נעלים, תיקים ותכשיטים בעלי פריטים ייחודים כדוגמת עיטורי פרחים ודפוסי פסים בצבעוניות קייצית במיוחד.

הקולקציה כוללת 3 דגמי נעלים בשני צבעים שונים, 2 דגמים של תיקים ואקססוריז צמיד ושרשרת. הפריטים עשויים מעורות ובדים.

כמו כן, ניתן להתרשם כי המחירים זהים למחירי הקולקציות הרגילות שנמכרות בחנות הרשת (טווח המחירים בקולקציה נע בין 150-600 ש"ח).

לדברי גל פרלמן מנכ"ל ניין ווסט ישראל: "אנו שמחים על בחירתה של ניין ווסט העולמית לשווק בחנויות הרשת בישראל את פירות היוזמה המבורכת עם המעצבים המבטיחים. הפלטפורמה החדשה של קולקציית הקפסולה מביאה חידושים וכישרונות לתעשייה עם תמיכה בניין ווסט. הפלטפורמה יוצרת למותג את ההזדמנות להשאיל את המנהיגות שלו ואת שלושים שנות הניסיון שלו ולאפשר למעצבים, אמנים ומוזיקאים צעירים ומוכשרים להצליח".

הקפסולה של ניין ווסט
הקפסולה של ניין ווסט



עמוד זה נצפה: 430 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור