חיפוש באינדקס עסקים

ומגפיים לא חסר..

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 ספטמבר 2007

 ומגפיים לא חסר.. החורף הקרוב מביא איתו את בשורות האופנה מבירות האופנה העולמיות במילאנו ,פריז וניו יורק. קולקציית החורף ,שכבר  נמצאת בחנויות מציגה את מיטב הטרנדים המובילים באופנה, אקססוריז והנעלה. החורף הישראלי השנה יאופיין בטרנד בולט של נעליים שהן מגפונים קצרצרים, העוברים רק במעט את קו הקרסול. מעצבי על ומותגים בינלאומיים  עיצבו מגפונים קצרצרים עם הפרשנות המיוחדת שלהם לתופעה.
מגפיים - קנת קול

 

קנת קול– מעצב העל הניו יורקי מציג ליין של מגפונים החל ממגפון שמסתיים בדיוק בקו הקרסול ועד למגפון ,העולה מעט מעל לקו הקרסול. המגפונים עשויים עור איכותי או זמש על עקב קונוס דק , על עקב מרובע או על עקב רוקי עם קידמת מגפון מעוגלת או קטומה ובגזרות המזכירות מעטפת, שילובי ניטים גדולים, כיווצים,שילובי צבעים,תיפורים גסים ובגזרה קלאסית חלקה.הצבעוניות החורפית השלטת היא כל גווני האפור, חום, ושחור.

 

מגפונים של ניין ווסט
ניין ווסט- המותג האמריקאי ניין ווסט מציע מגפוניםמעור חלק עם כיווצים מעל לקרסול, ועקב קונוס שמן, מגפונים עם עקב עץ מרובע ואבזם בצד השוק או חלקות במראה נקי, מגפונים קצרצרים המשלבים עור חלק, עור נחש ועור קרוקו על עקב דק ועם שפיץ בקדמת הנעל, מגפונים עם קדמת נעל קטומה ועקב רוקי, מגפונים עם עקב קונוס שמן וקטן , שפיץ קדמי וכיווץ גומי מעל לקרסול,מגפונים מז’מס עם עקב מרובע עטוף ז’מס וקידמה מעוגלת .צבעוניות: שחור, אפור, שמנת וחום על כל גווניו.
  מגפיים - גס
גס- המותג האמריקאי הנחשב גס מציג ליין מגפונים עשיר לחורף הקרוב .בקולקציית המגפונים ניתן למצוא: מגפון עור קלאסי עם עקב דק וקידמה שפיצית מעוגלת,כאשר העור עוטף את הסוליה,, מגפון קמרצר עם כיווצים בגב כף הרגל,וקידמה שפיצית, מגפון עם קידמה מעוגלת וקיפול עור מעל לקרסול, מגפון המשלב קשירות, שרוכים ועור עם תיפורי מעוינים, ומגפון המשלב ניטים, רוכסן, אבזמים ורצועת עור עם עקב דק ושפיץ מקדימה . הצבעוניות עשירה בחומים: חום שוקולד, חום וויסקי ,חום קאמל ושחור.
 מגפיים של סטיוארט וייצמן

 

משיק- חנות המשווקת נעלי ותיקי יוקרה בלעדיים של מעצבי העל הבינלאומיים מציגה מגפונים של מעצב העל הניו יורקי סטיוארט וייצמן: מגפונים בסגנון אתני עשויות מג’מס עם שילוב של אפליקציות עור נחש וקרוקו בגווני חום , שחור ואפור .כמו כן ניתן להשיג במשיק מגפיים של מעצב העל האיטלקי לורנצו באנפי המשיק מגפונים קלאסיים מעור עם עקב מרובע וקדמת נעל מעוגלת ובעיטורי תיפורים גסים .


עמוד זה נצפה: 704 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור