חיפוש באינדקס עסקים

ורוד בחודש אוקטובר

פורסם מאת: בתאריך: 29 ספטמבר 2015

 לקראת חודש המודעות לסרטן השד שייפתח  בראשון באוקטובר וימשך כחודש ימים מוצעים מוצרים רבים נושאי הסרט הורוד שתכליתם לעודד בדיקה מוקדמת ואף לעזור בגיוס תרומות לחקר המחלה ולמציאת תרופה.

המספרה האונקולוגית בבית החולים איכילוב בראשותו של אלי כהן מייסדה, השיקה את "חושבות ורוד" – קמפיין מודעות המבקש לעודד נשים ללכת להיבדק. האמצעי: פאות ורודות לראשיהן של ידועניות. "מטרת הקמפיין היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים", אומר אלי כהן מייסד המספרה האונקולוגית. אל הקמפיין נרתמו נשים ידועניות. ח"כ קסנייה סבטלובה ("המחנה הציוני") מהרטה ברוך-רון (סגנית ראש עירית תל-אביב-יפו) הזמרת ומנחת ערבי שירה בציבור -עינת שרוף, כוהנת הבישול הבריא – פליס גלזר, שחקנית התיאטרון והקולנוע – אסתי זקהיים, העיתונאית והסופרת – ליהיא לפיד, הזמרת דפנה ארמוני, פיינלסטית "האח הגדול" – אביבית בר זוהר, הזמרת שזכתה לכינויי איימי ויינהאוס הישראלית – מיכל שפירא, הדוגמניות ומנחות הטלווזיה: מורן איזנשטיין ונטלי עטיה, מאמנת הכושר ומגישת הטלווזיה – ענת הראל, המלהקת אמירה בוזגלו והעיתונאית והסופרת קארין ארד.
 
טוויזרמן – מאז הקמתה לפני 30 שנים חברת Tweezerman (טוויזרמן) מקדמת שתי מטרות על: האחת חלוקת רווחים ממכירות מוצריה לנזקקים והשנייה מחויבות לאחריות חברתית. מאז שנת 1980, תומכת החברה במספר פרויקטים הומניטרים, סביבתים עם דגש מיוחד על העצמת נשים. בשנת 1999 יזמה טוויזרמן פרויקט מודעות לסרטן השד (BCA) במסגרתו היא משיקה מדי שנה בחודש אוקטובר פינצטה חדשה בעיטור "הסרט הורוד" אשר 25 אחוז ממכירותיה מועברים לארגונים הפועלים להעלאת המודעות לחשיבות גילוי מוקדם של סרטן השד או/ו לארגונים הפועלים למציאת תרופה. בשנת 2008 הפכה החברה לנותנת החסות המרכזית של אתר האינטרקטיב CEW (סרטן וקריירה) המספק ייעוץ וחושף סיפורי החלמה לצד מענה מקצועי מאנשי מקצוע בכל הקשור לסרטן. זאת השנה השביעית ברציפות בה משיקה החברה פינצטה ורודה. מחיר: 200 שקל, במכוני הטיפוח ברחבי הארץ.
 
אורלי למען חודש המודעות לסרטן השד אורלי – "ORLY", מותג הלק האמריקאי, מתגייס זאת השנה התשיעית ברציפות לקידום המודעות לחשיבות הבדיקה המוקדמת לגילוי סרטן השד והוא מציע את סדרת הלק "PRETTY IN PINK" הכוללת שלושה גווני לק וורודים, כאשר 20 אחוזים מהכנסותיה מועברות לעמותת "קאנסר-שמאנסר" cancerschmancer בבעלותה של השחקנית פראן דארשר ("סופר נני"), בעצמה החלימה ממחלת הסרטן. הסדרה האמורה מונה שלושה לקים, במרקם מנצנץ, חי, תוסס הנושאים כמתבקש שמות המדברים בעד עצמם: • את לא לבד! – YouAreNotAlone • תהיי אמיצה! – BeBrave • לחבק! – Embrace. מחיר: 29 שקל, במכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ.
 
פול מיטשל – מותג טיפוח השיער PAUL MITCHELL השיק את "Pink Out Loud!" סדרת מוצרים שפותחה במיוחד למען חודש המודעות. מכל מוצר מהסדרה תתרום החברה 5 שקלים לאגודה למלחמה בסרטן. את מוצרי המותג ניתן להשיג אצל מעצבי השיער המורשים במהלך חודש אוקטובר.
 
ללין – רשת Laline מציעה טבעת פפיון ורודה, בשילוב הסרט הוורוד תחת הקונספט: "אמרתי כן! והלכתי להיבדק". 50% מהמכירות הטבעת שמחירה 19.90 שקל באוקטובר יועברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע" המסייעת לנשים חולות סרטן שד וקרוביהן ופועלת להעלאת המודעות למחלה.
 
ללין למען חודש המודעות לסרטן השד
 
CND – מותג הלק האמריקאי מציע צמד לקים, האחד בגוון ורוד השני לאפקט פנינים תחת הכיתוב Pink Wishes אשר כ-20% ממכירותיהם יופנו כתרומה לעמותת הצדקה Pink Ribbon הפועלת להעלאת המודעות למחלה ואף תומכת בחולות.
 
מותג האקססוריז האיטלקי Full-Spot אשר עשה עלייה לארץ, מציע צמידים ורודים פרחוניים אשר 100% מהכנסותיהם מועברים לאירגון "Pink-Is-Good" המממן מחקרים למציאת תרופה למחלה. הצמידים מגיעים במספר גדלים/ מידות ועשויים חומר פולימרי ייחודי הנקרא EVA. 
 
צ’ארלס אנד קית – רשת הנעליים והתיקים CHARLES-&-KEITH תציע מהדורה מוגבלת ומצומצמת של נעלי סניקרס בעלי פלטפורמה מוגבהת, כתרומה להעלאת המודעות לסרטן השד לשנת 2015. חודש המכירה המיוחד של הדגם שעוצב במיוחד למען מטרה זו, יחל בחודש אוקטובר בכל חנויות הרשת וחלק מההכנסות מכל זוג ייתרמו לעמותת "אחת מתשע". הסניקרס האפורים, עם הסרט הוורוד המסמל את העלאת המודעות לחשיבות גילוי מוקדם של סרטן השד המוטבע בתוך הסוליה הפנימית של הנעליים, מושלמים למראה יומיומי מעודכן ואופנתי ולנוחות מרבית. זו השנה הרביעית המותג לוקח חלק בשיתוף פעולה עם ארגונים להעלאת המודעות למחלה. מחיר
 
אסתי לאודר – Estee-Lauder מציעה את "Pink-Ribbon" -קולקציית מוצרים להעלאת המודעות לסרטן השד הכוללת סט שפתונים בשלושה גוונים ורודים מובילים בתיק ורוד ושיקי וקרם Resilience-Lift-Night-Firming/Sculpting-Face-and-Neck-Crème עם צמיד ורוד אופנתי המעוצב בהשראת חודש המודעות. המוצרים יימכרו בלעדית בסניפי רשת סופר-פארם בהם נמכרים מוצרי אסתי לאודר. 30% מההכנסות מהמכירה ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן.
 
אסתי לאודר למען חודש המודעות לסרטן השד


עמוד זה נצפה: 582 פעמים

כתבות כלליות

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]