חיפוש באינדקס עסקים

זו חולצה ורודה

פורסם מאת: בתאריך: 29 ספטמבר 2014

"בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד"!
זוהי סיסמת קמפיין המודעות הבינלאומי לסרטן השד לשנת 2014 של קבוצת החברות "אסתי לאודר".

השנה– פרוייקט "חולצה בוורוד" – חולצה שחורה עם כיתוב This is a pink shirt מוצעת למכירה בסכום של 49.90 ₪. 100% ממכירות החולצה יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.

קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יוצא לדרך גם השנה תחת הסיסמה "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד".
בישראל, יזמה קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן רעיון חדש – "חולצה בוורוד"
במסגרת הפרוייקט, עיצבו בחברה חולצה שחורה, לגברים ולנשים, עם הכיתוב  This is a pink shirt. הסיסמה מודפסת במגוון צבעים, ביניהם לבן, ורוד, זהב וכסף.
החולצות ימכרו ב- 49.90 ₪ בכל סניפי מאק ובובי בראון ברחבי הארץ וכן באתרים www.drugstore.co.il
ובאתר טיים אאוט בכתובת – https://shop.timeout.co.il/pink/
100% ממכירות החולצה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.
 

לקמפיין המודעות גוייסו השנה מובילי דיעה, שהצטלמו עם החולצות. תמונות אלו ישמשו לקמפיין הדיגיטלי שילווה את חודש המודעות לסרטן השד. בין המצטלמים: אורנה פיטוסי, שירלי בוגנים, מיכל אנסקי, שירז טל, השפים אהרוני, אביב משה ומאיר אדני, קארין אופיר, דפנה דה גרוט, סנדרה רינגלר, מימי לוזון וגליה תורן חן מנחות תכנית הטלויזיה"מילון היופי" ועוד.
הקמפיין בישראל כאמור, הוא חלק מקמפיין עולמי של קבוצת החברות אסתי לאודר. את הקמפיין הקימה לפני 22 שנה אוולין ה. לאודר המנוחה, שהייתה שותפה גם ליצירת הסרט הוורוד והקמת הקרן לחקר סרטן השד® (BCRF). הקמפיין פועל כיום ביותר מ-70 מדינות וגייס עד כה למעלה מ-50 מיליון דולר לתמיכה במחקר, חינוך ושירותים רפואיים ברחבי העולם: 38 מיליון דולר מסכום זה מימנו 152 פרוייקטי מחקר של BCRF ב-20 השנה האחרונות.
 

בישראל, פועלת קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן, לקידום המודעות לסרטן השד, כבר 13 שנה. במסגרת הפרוייקט המשותף הוארו בשנים האחרונות בורוד, מידי חודש אוקטובר, אתרים שונים בישראל, ביניהם: יפו העתיקה, גשר המיתרים בירושלים, מגדלי עזריאלי בתל אביב, מגדל דוד בירושלים, היכל הספר בירושלים, אוניברסיטת חיפה ועוד.
בשנה שעברה יזמה החברה את פרוייקט "מנה בורוד", במסגרתו שפים מובילים יצרו מנה ובצבע ורוד שנמכרה במסעדות ואחוזים ממכירתה נתרם לאגודה למלחמה בסרטן.
אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל מסר כי "המטרה של הפרוייקט היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל, כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים. הפרוייקט השנה מאפשר לנשים ולגברים ללכת עם חולצה שתהווה באופן סטייליסטי ואופנתי תזכורת לבדיקה שמומלץ לקיים. בנוסף, כל מי שיקנה את החולצה ירגיש שותף לפעילות האגודה למלחמה בסרטן באמצעות התרומה שתועבר בשמו".

לדברי מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, " האגודה למלחמה בסרטן מובילה את המאבק בסרטן השד בכל החזיתות, החל ממחקר, קידום דרכי המניעה, הגילוי המוקדם, ועד שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות והמחלימות. נכונותה של חברת אסתי לאודר להירתם למאבק בסרטן השד ראויה להערכה ומחזקת את פעילותינו ברמה הלאומית והבינלאומית.".
מיכל רביד, מנהלת פרוייקט BCA – אופנה נמצאת בכל הסובב אותנו וחולצה שיש לה אמירה חזקה (ומתאימה לגברים ונשים כאחד) הקשורה לבריאות היא משהו מאוד ייחודי. העיצוב של החולצה מתאים לכל ימות השנה ולשם בעצם חתרנו. שלא ניזכר בזה רק בחודש אוקטובר שהינו החודש הבינלאומי להעלאת המודעות, אלא לאורך השנה .
 

החל מאוקטובר 2014, קמפיין BCA העולמי של אסתי לאודר:
– יגיע למיליוני בני אדם בעולם עם המסר מציל החיים של ניתוב תשומת הלב הציבורית ממודעות לפעולה.
– יגייס 5 מיליון דולר לתמיכה במחקר, חינוך ושירותים רפואיים הקשורים לסרטן השד ברחבי העולם.
– יפנה את תשומת הלב הציבורית לחשיבות של גילוי מוקדם ובריאות השד באמצעות עלוניי הסברה,
אתר BCAcampaign.com ו- Facebook.com/BCAcampaign, טוויטר – @BCAcampaign ואינסטגרם @BCAcampaign ובאמצעות חלוקת סרטים ורודים בדלפקים של מותגי אסתי לאודר בכל העולם.
– יציע מוצרי "סרט ורוד" ברחבי העולם באמצעות מותגי הטיפוח, האיפור והבישום של אסתי לאודר במטרה לעורר מודעות ולגייס תרומות למחקר.
– יאיר מונומנטים ברחבי העולם באור ורוד וזוהר על מנת להעלות מודעות לבדיקה המוקדמת לסרטן השד.



עמוד זה נצפה: 467 פעמים

כתבות כלליות

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]