לדברי רונן כ”ץ, מנכ”ל SkiDeal: “השנה מסתמן גידול משמעותי וביקוש נרחב השנה ייצאו קרוב ל-30,000 גולשים וגולשות לחופשת סקי. צפוי גידול במספר הגולשים, שכן גולשים רבים נמנעו לצאת בעונה הקודמת לחופשת הסקי שלהם, בשל מחסור בשלג בחלק מהאתרים. סיבה נוספת לגידול היא המצב הכלכלי המשתפר והולך עובדה הקשורה חד–חד ערכית למוצר פרימיום מעין זה. עוד מוסר כ”ץ: “השנה ייצאו קרוב ל-30,000 גולשים וגולשות לחופשת סקי. צפוי גידול במספר הגולשים, שכן גולשים רבים נמנעו לצאת בעונה הקודמת לחופשת הסקי שלהם, בשל מחסור בשלג בחלק מהאתרים. סיבה נוספת לגידול היא המצב הכלכלי המשתפר והולך עובדה הקשורה חד–חד ערכית למוצר פרימיום מעין זה”. רוב רובם של הגולשים והגולשות יוצאים לגלוש באתרים באירופה. השנה צפוי גידול במספר היוצאים לאיטליה לאזור הדולומיטים הנחשב לאחד מאזורי הגלישה היפים בעולם. כמו כן צפוי גידול בנוסעים לגלוש באתרים האוסטריים המעניקים חווית גלישה איכותית, עיירות מפנקות וחיי לילה סוערים. מספר הגולשים אשר יעבירו את חופשת הסקי שלהם בצרפת יצטמצם גם השנה, שכן רוב גדול באוכלוסיית הגולשים הישראלית מרגיש “מיצוי” האתרים הצרפתיים, כמו גם רצון לגלוש במרחבים חדשים בעלי תכסית ונוף שונה, וכמו כן לחוות את חופשת הסקי שלו בתוספת Apres Ski ראוי (הנעדר כמעט לחלוטין בצרפת). 40% מהגולשים רוכשים את ציוד ולבוש הסקי שלו בחו”ל.
ל-64% מהגולשים אין ציוד סקי או סנובורד משלהם ומעדיפים לשכור באתר הסקי.
2. רוב הישראלים, אשר יוצאים לחופשות סקי, בוחרים להתאכסן במלונות 3 ו-4 כוכבים.
3. 32% גולשים סנובורד, 64% גולשים סקי, 3% מתמידים לגלוש גם בסקי וגם בסנובורד, ו1% גולשים קרוס-קאנטרי.
4. מבחינת ניסיון גלישה להלן החלוקה בקרב ציבור הגולשים :
a. מתחילים לחלוטין- 16%
b. בעלי 1-3 שנות ניסיון 26%
c. בעלי 4-9 שנות ניסיון – 32%
d. בעלי 10-20 שנות ניסיון – 16%
e. מעל 20 שנות ניסיון – 10%
5. מספר הגולשים הממוצע שיוצאים לחופשת סקי כ”חבורה” הוא 5.
חברת SkiDeal היא חברת התיירות היחידה בישראל , התמחה בתיירות סקי. החברה הוקמה בשנת 2002 על ידי “משוגעים לדבר” וכל העובדים בה הינם גולשי סקי וסנובורד מנוסים בעלי הבנה מעמיקה בספורט. פעילות החברה מתמקדת באתרי סקי במערב ובמזרח אירופה, כאשר בחלק נכבד מהאתרים והמלונות לחברה נציגות בלעדית. כמו כן הקשר בין ספקי השירות השונים והחברה הנו קשר ישיר ועצמאי, החברה בונה, מרכיבה ומשווקת חבילות סקי בסגנון “הכל כלול”, אך גם חבילות סקי אישיות ופרטיות על פי דרישות הנוסע. בכל אחד מאתרי הסקי אותם SkiDeal משווקת יש נציג מטעם החברה, אשר מלווה את הלקוחות במשך כל תקופת החופשה. בנוסף, החברה מייצרת פלטפורמה לקיום כנסים מקצועיים בשילוב גלישה
כתבות אופנה וסטיילינג
כתבות הלבשה תחתונה
כתבות קוסמטיקה וטיפוח
כתבות איפור
כתבות תכשיטים
כתבות שיער
כתבות ציפורניים
כתבות בריאות