חיפוש באינדקס עסקים

טכנאית ציפורניים, את כבר עובדת עם ראבר בייס?

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 15 יולי 2024

טכנאית ציפורניים, את כבר עובדת עם ראבר בייס?

ראבר בייס, הידוע גם כ"ג'ל בסיס גמיש" הוא חומר חיוני במניקור ג'ל.
הוא נמרח על הציפורן הטבעית לפני מריחת לק ג'ל וממלא מספר תפקידים חשובים:

חיזוק הציפורן: ראבר בייס נוצר מחומר גמיש וחזק, המספק חיזוק משמעותי לציפורן הטבעית. השכבה הזו עוזרת למנוע שבירה, התבקעות או התקלפות של הציפורניים במיוחד עבור אלו שסובלות לציפורניים חלשות ושבירות.
יתרון זה חשוב במיוחד עבור לקוחות שנוטים לעבוד בעבודות ידניות או שמשתמשים בכימיקלים קשים.

יצירת בסיס אחיד: הראבר בייס יוצר משטח אחיד וחלק על הציפורן מה שמקל על מריחת לק ג'ל אחידה וחלקה. זה גם עוזר למנוע בועות או פסים במניקור.

שיפור עמידות המניקור: החומר ידוע ביכולתו להאריך משמעותית את חיי המניקור. הוא יוצר קשר חזק בין הציפורן הטבעית ללק ג'ל  מה שמקשה על התקלפות שלו. הוא נוטה פחות להתקלף או להתרומם, מה שיכול להאריך משמעותית את חיי המניקור

מראה טבעי: שימוש בראבר בייס נותן לציפורניים מראה טבעי ומבריק.
הוא זמין במגוון גוונים, כך שניתן לבחור את הגוון המתאים ביותר לצבע הציפורן הטבעית.

גמישות: ראבר בייס גמיש יותר מבייס רגיל, מה שמקל עליו להתאים לצורת הציפורן הטבעית. יתרון זה חשוב במיוחד עבור לקוחות עם ציפורניים בעלות צורה לא אחידה או מעוקלת.

שימוש קל: ראבר בייס קל למריחה כמו בייס רגיל. הוא מתייבש במהירות וניתן לעצב אותו בקלות. יתרון זה חשוב לטכנאיות ציפורניים, שכן הוא מאפשר להן לעבוד בצורה יעילה.

מראה: ראבר בייס נותן לציפורניים מראה מבריק וחלק יותר. יתרון זה חשוב עבור לקוחות שרוצות שהמניקור שלהן ייראה מושלם ככל האפשר.

היפואלרגני: ראבר בייס לרוב היפואלרגני, מה שהופך אותו לבטוח יותר לשימוש עבור לקוחות עם עור רגיש. יתרון זה חשוב במיוחד עבור טכנאיות ציפורניים, שכן הוא מאפשר להן להציע שירותים למגוון רחב יותר של לקוחות.

חשוב לציין:  חשוב לבחור ראבר בייס ממותג איכותי ומוכר.

הראבר בייס של נייל סטודיו הוא באישור משרד הבריאות כך שתוכלו להיות רגועות ובטוחות בכך שאתן או הלקוחות שלכן מקבלות רק את הטוב והבריא ביותר.

הקליקי להיכנס לאתר לבחור בין מגוון גווני וסוגי הראבר בייס מבית נייל סטודיו
ראבר בייס

 



עמוד זה נצפה: 13 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור


תגיות: