חיפוש באינדקס עסקים

יובל סמו בפרלמנט עם ילדיי עמותת חיים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 אוגוסט 2012

יובל סמו בפרלמנט עם ילדיי עמותת חיים. צילום: יוסי זליגריובל סמו, כוכב ארץ נהדרת והפרלמנט, הגיע לבית החולים דנה כדי לברך בברכת שנה טובה את ילדיי עמותת חיים ולהעניק להם ברכות חתומות על ידו במסגרת קידום מבצע התרמה לעמותה. 

עם יובל נפגשו בין השאר גל אימר בן 8 מהרצלייה ונכדו של ראש עיריית אשדוד, טל צילקר בן ה- 16. השלושה ישבו יחד במשחקייה של המחלקה האונקולוגית והקימו פרלמנט משלהם. סמו סיפר לילדים כמה קשה להיכנס לדמות של "אבי" מהפרלמנט ושלוקח לו לפחות 3 שעות עד שמצליחים לסדר לו את קרחת.

סמו שנמצא בקשר ישיר עם העמותה מזה שנים ונרתם לסייע לילדים חולי סרטן, הגיע הפעם לבקר את הילדים ולעודד את מבצע ההתרמה במסגרתו החל מה- 23 באוגוסט ועד לאחר ראש השנה יימכרו ברשת סופר-פארם מארזי כרטיסי ברכה מעוצבים (שלושה כרטיסים) תמורת 10 שקלים.

כל ההכנסות ממכירת כרטיסי הברכה יועברו כתרומה לעמותת חיים הפועלת למען ילדים חולי סרטן וסיוע למשפחותיהם. בשנה קודמת גייסה סופר-פארם סכום של 820 אלף ₪ ואילו השנה בכוונתה לגייס 900 אלף ₪. השנה שיתפה פעולה בעיצוב הברכות האומנית והמעצבת עירית הדני, שהביאה מהאופטימיות המאפיינת את ציוריה גם לברכות.

יובל סמו וטל צילקר. צילום: יוסי זליגר

יובל סמו וגל אימר. צילום: יוסי זליגר

יובל סמו וגל אימר. צילום: יוסי זליגר
יובל סמו בבית החולים עם ילדי  עמותת חיים. צילום: יוסי זליגר



עמוד זה נצפה: 481 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור