ימית סול תמשיך לכהן כפרזנטורית של רשת בוניטה לעונת חורף 2008/9. קמפיין החורף בכיכובה של ימית סול יעלה באמצעות משרד הפרסום “ברוקנר נטע יער” ויכלול קמפיין פרסומות טלוויזיה, צילומי קטלוג, שלטי חוצות בפריסה ארצית, פרסום בנקודות המכירה ומודעות בכל עיתונות היומית, עיתונות הנשים והמגזינים.
המשך ההתקשרות בין ימית סול לרשת בוניטה מגיע לאחר קמפיין קיץ 2008 שעשתה ימית למותג.
העונה הוגדרה כמוצלחת בעקבות עלייה במכירות כאשר חלק מהעלייה מיוחס לתפקיד של ימית סול כפרזנטורית המותג.
פרידה ראובני, בעלת רשת בוניטה, מסרה: “ימית סול היא דוגמנית ושחקנית ישראלית מוערכת ואנו שמחים להמשיך איתה עונה נוספת, שתהיה מוצלחת לא פחות מהעונה הקודמת. ימית נבחרה להמשיך להוביל את הקמפיין של בוניטה, כיוון שהיא בעלת אישיות כובשת ויופי ייחודי ומייצגת נאמנה את ערכי מותג בוניטה: רעננות, צעירות וסקסיות, ופונה לקהל רחב יותר של לקוחות, עם דגש על קהל צעיר”.
ימית סול לרשת בוניטה.