יניב פרסי משיק קו שני לעיצוביו בפורמט של קולקציית קפסולה במחירים נגישים אשר תשווק בלעדית בישראל ברשת חנויות האופנה רזילי.
קולקציית הקפסולה של פרסי מתרגמת את קולקציית הקו הראשון של המעצב ל- 25 דגמים ייחודיים המתאימים לערב.
פרסי, הציג עד עתה רק את הקו הראשון של עיצוביו במשך ארבע עונות, אשר משווקות בחו"ל בבוטיקים מצליחים במילאנו, מוסקווה, לונדון, ופריז. בישראל עד עתה ניתן היה להשיג את פריטי הקו הראשון של המותג בהזמנה אישית בלבד. זוהי הפעם הראשונה בה הוא מפתח ומשיק קו שני של פריטים נגישים.
יניב פרסי בעלי ומעצב מותג האופנה PERSY: "אני רואה ב"רזילי" בית של חדשנות ומקוריות המעניק במה למעצבים ישראלים, המאפשר חשיפה ונגישות מרביים ומשדר איכות וניחוחות בינלאומיים. הרשת מהווה עבורי פלטפורמה אשר חוברת לערכי המותג PERSY ואני שמח על שיתוף הפעולה שנוצר בינינו.
בנוסף לזאת, חשוב לי ביותר לאפשר נגישות לקולקציה שלי לנשים אשר רוצות ליהנות מקולקציית פרימיום ואיכות בלתי מתפשרת, במחירים נוחים".
יניב פרסי קו שני. צילום: שי קדם