גב’ אסתי לאודר השתיתה את אימפריית הקוסמטיקה שלה על האמונה שכל אישה יכולה להיות יפה.
פילוסופיה זו שימשה מאז ומתמיד כאבן הפינה של המותג. כיום, בעת שאנו ממשיכים לכתוב את הפרקים הבאים במורשת ובערכי המותג, מוטו זה ילווה את המותג אל העתיד.
המשפט, "כל אישה יכולה להיות יפה" רלוונטי כיום בדיוק כפי שהיה כאשר גב’ לאודר הגתה אותו לראשונה," אומרת ג’יין הרצמרק האדיס, הנשיאה הגלובלית של מותג אסתי לאודר. "זוהי אמת מכילה, מעצימה ואוניברסאלית הפונה לנשים בכל העולם. היא מגדירה את היופי המודרני והגלובלי ומכירה בכך שליופי פנים רבות. אנו גאים להשתמש במילותיה של מייסדת החברה כמכנה המשותף המלכד את המורשת, התדמית, המוצרים והשיח אשר מותג אסתי לאודר מנהל עם הנשים כיום."
כתמיכה בפילוסופיית המותג הזו, מותג אסתי לאודר החתים לאחרונה שלוש פנים חדשות וגלובליות: קונסטנס יבלונסקי מצרפת, ליו וון מסין וג’ואן סמולס מפוארטו ריקו. שלושתן יפהפיות מודרניות וגלובליות וחביבותיהם של הצלמים ומעצבי האופנה המובילים בעולם. הן מייצגות את קהל הלקוחות המגוון של אסתי לאודר הממשיך להתרחב כל הזמן ומסייעות לאסתי לאודר לכתוב פרק נוסף בהיסטוריה של היופי.
"לאורך התפתחותו של המותג, בחירת הדוגמניות של אסתי לאודר הייתה תמיד מצוינת," אומרת ארין לאודר, סגנית נשיא בכירה ומנהלת קריאטיבית של אסתי לאודר. "אנו ממשיכים את המורשת עם קבוצה חדשה של פנים שונות המייצגות נאמנה את חזון היופי המודרני."
מסע פרסום חדש המציג את קונסטנס, ליו וון וג’ואן עלה לאוויר ביוני 2011 כתמיכה בפילוסופיית "כל אישה יכולה להיות יפה" ובהשקה של שני מוצרים חדשים לטיפוח העור: Idealist Even Skintone Illuminator ו-Idealist Cooling Eye Illuminator.
במסע הפרסום, שצולם בידי קרייג מקדין, שלושת הדוגמניות מופיעות יחדיו לראשונה בפרסומת של אסתי לאודר במטרה להמחיש את הרצון לעור יפה המשותף לכל הנשים, מבלי להתחשב במוצאן. כל אחת מהדוגמניות הופיעה גם בפרסומת פרינט וטלוויזיה נפרדת, שבוימה בידי האריס סווידס, המדגישה את סוגיות גוון העור הייחודיות למוצאן הספציפי.
בספטמבר 2011 נחשפו "תמונות איקוניות" המציגות את קונסטנס ז’בלונסקי מתוך ארבע הפרזנטוריות של אסתי לאודר. הילארי רודה, קונסטנס, ליו וון וג’ואן לבשו לבן כדי להעביר מסר של אלגנטיות ולהדגיש את האישיות והסגנון של כל אחת מהן.
תמונות אלו התפרסמו בחנויות ברחבי העולם כדי להפיח חיים בקונספט של "כל אישה יכולה להיות יפה". התמונות מספקות פרשנות מודרנית לכמה מהפרסומות הבלתי נשכחות אשר אסתי לאודר בעצמה יצרה במהלך השנים.