מותג הנעליים האמריקאי גס(GUESS) המיובא בלעדית ע"י סקאל ספורט המתמחה בהנעלה לנשים, נכנס לראשונה לקטגוריית נעלי הגברים. עד היום פנה המותג לפלח השוק הנשי בלבד וזוהי הפעם הראשונה בה יפנה המותג באופן ישיר לקהל היעד הגברי הצעיר.
"GUESS MEN" הינו מותג הנעלה לגברים מוכר ופופולארי ברחבי ארה"ב, אשר ישווק ויימכר בישראל באמצעות רשת חנויות אמפוריום, בפורמט חנויות קונספט משולבות, תוך שימוש בפלטפורמה הרחבה של נעלי הנשים הנמכרות ברשת. ההחלטה לקבל את הזיכיון של נעלי הגברים, אשר צפויים להגיע ארצה במהלך חודש ספטמבר, הינה החלטה אסטרטגית אשר מבקשת לבדל ולאפיין את המותג כמותג עצמאי, מחד, ומאידך לספק צורך שיווקי המתבסס על תוצאות מחקרים שהצביעו כי אחוז ניכר ברכישות נעלי הגברים מתבצע ע"י נשים אשר קונות לבני זוגן או בשיתוף עימן.
לדברי טל כהן, מנהלת המותג של גס בישראל:"הזיכיון לשווק קטגוריית נעלי הגברים עלה בראשונה כתגובה לביקוש מצד הצרכנים, אשר הוביל לבדיקת שוק מקיפה שסימנה את הפוטנציאל הגלום במהלך זה. מצאנו שיש צורך בשוק נעלי הגברים, למותגי נעלים צעירים ואופנתיים, בדגש על הנישה הספציפית של גברים צעירים אשר מחפשים נעלים מתוחכמות,אופנתיות ואיכותיות ברמות מחירים סבירות".
קולקציית "GUESS MEN" תספק פיתרון איכותי לגברים צעירים השואפים להתלבש בסגנון קז’ואל אופנתי. מחירי הקולקציה יהיו אטרקטיביים ותחרותיים לשוק. הנעליים בקולקציה יספקו מענה לכל צרכי הגבר ובהם נעלים לשעות העבודה, נעלים לערב ולבילוי, נעלים במראה ספורטיבי ועוד.
כניסה לתחום נעלי הגברים