חברת קרוקר חתמה עם כרמן אלקטרה על הסכם במסגרתו תמשיך כרמן להיות הפרזנטורית של קרוקר לעונת סתיו חורף 2008/9. עבור הקמפיין שיעלה במהלך חודש אוגוסט, תקבל כרמן אלקטה סכום של חצי מיליון דולר.
אתי לוי, מנכ”ל ובעלים של רשת קרוקר מסרה כי קמפיין הקיץ של רשת קרוקר בכיכובה של כרמן אלקטרה יצר עניין תקשורתי רחב, וכן הצרכנים הישראלים הצביעו ברגליים. לדבריה:”בעקבות הקמפיין חלה עלייה משמעותית בקיץ האחרון בפדיון ובמכירות הרשת. החיבור בין המותג קרוקר לכרמן אלקטרה בלט בין כל הקמפיינים בתחום האופנה בישראל ואלקטרה חיזקה את ערכי המותג, ביניהם: נשיות, סקסיות וטרנדיות”.
חברת קורקר ישראל נמצאת בבעלות אתי ודויד לוי.
החברה מונה 30 סניפים ברחבי הארץ עם מחזור מכירות הנאמד בשנת 2007 על כ-100 מיליון דולר ומהווה 40% משוק הג’ינסים בישראל.
החברה מעסיקה 300 עובדים בישראל.
כרמן אלקטרה, קרוקר – חורף 2008/9