לוריאל וולנטינו חתמו של הסכם בינלאומי
קונצרן LOREAL העולמי ו-VALENTINO הודיעו על הסכם רישיון בינלאומי למוצרי בישום ויופי יוקרתיים.
קונצרן לוריאל העולמי ו-ולנטינו הודיעו על חתימה של הסכם בינלאומי לטווח ארוך ליצירה, פיתוח והפצה של מוצרי בישום ויופי יוקרתיים תחת המותג ולנטינו.
לבית ולנטינו שנוסד בשנת 1960, תפקיד ייחודי בעולם, זאת הודות לניסיון העשיר שלו באופנה עילית, והחזון העכשווי של מנהל העיצוב שלו Pierpaolo Piccioli.
תחת ניהולם המוצלח של המנכ”ל Stefano Sassi ושל מנהל העיצוב Pierpaolo Piccioli , ולנטינו כיום, הוא התגלמות היופי היוצא דופן, והחדשני וכתוצאה מכך, מספק השראה אדירה לעולם הבישום ולמוצרי היופי היוקרתיים.
3 הבשמים הפופולריים ביותר כיום הם: Valentino Donna, Valentino Uomo, Valentina.
ההסכם יכנס לתוקף ב- 1.1.2019 לאחר אישורן של הרשויות הרלוונטיות.
אודות בית ולנטינו- נוסד ב 1960 ע”י Valentino Garavani ו Gianncarlo Giammetti . מאז Pierpaolo Piccioli נושא במשרת המנהל האומנותי של המותג.
ערכים חדשים נוצרו, והם מייצגים את הרגע הנוכחי ובמקביל, נאמנים למורשת העבר המפוארת של המותג.
כיום, לבית ולנטינו תפקיד מרכזי בעולם היוקרה תוך מיזוג של עולם המסורת ובמקביל חדשנות.
ולנטינו – הוא מותג של אופנת הוט קוטור ופרט- אה פורטה לגבר ולאישה המצויים בלמעלה מ-100 מדינות, ומשווקים באמצעות 175 בוטיקים יוקרתיים של ולנטינו, ובנוסף, ב- 1,500 נקודות מכירה.
אודות קונצרן לוריאל- למעלה מ- 100 שנים מקדישה לוריאל את עצמה לפיתוח מוצרי יופי.
עם פורטפוליו ייחודי של 34 מותגי יופי מגוונים, עומד מחזור המכירות של החברה על למעלה מ- 26 ביליון יורו בשנת 2017, ומעסיקה למעלה מ 82 אלף עובדים ברחבי העולם.
כמובילה עולמית לוריאל נוכחת בכל סוגי ערוצי ההפצה: בתי מרקחת, סופרמרקטים, בתי כלבו, מספרות, דיוטי פריי, חנויות ממותגות עצמאיות וב e- commerce .