מעצב האופנה ויו"ר קרן האיידס, קנת’ קול, יצר שותפות עם קרן MTV להישאר בחיים על מנת לפרש מחדש את סרט האיידס האיקוני להנצחת הנגיף, הקיים למעלה מ-30 שנה.
על מנת לייצר גל חדש של מודעות יצרו השניים סרט איידס חדש בעל לולאה כפולה המסמל את הכפלת המאמצים במאבק נגד HIV ואיידס.
הסרט החדש ייתמך בעולם ע"י קמפיין פרובוקטיבי עתיר סלבס כגון: ג’סיקה פרקר, סינדי לאופר, אסטל, שיין ג’קסון, רוז מקגוון ועוד. תחת הכותרת : "COME TOGETHER", במטרה לעודד למידה של עובדות חשובות לגבי מניעת HIV.
לדבריו של קנת’ קול": "באמצעות שיתוף הפעולה עם קרן MTV אנו קוראים להעלאת המודעות למחלת האיידס בקרב הדור הצעיר ויחד נוכל לעורר דיאלוגים חשובים על מנת למנוע תוצאות הרסניות של הסטיגמה הקשורים במחלה וכן לקדם את החשיבות של מין בטוח".
עוד הוסיף קול:" הקמפיין יאפשר לנו לחנך יותר אנשים, צעירים ומבוגרים כאחד, על החשיבות בהתמודדות עם המגיפה ויאפשר לנו לספק מענקים כדי למגר את המחלה הזאת".
את הסרט החדש ניתן לרכוש כתרומה בחנויות הדגל של קנת’ קול בישראל בעלות של 10 ₪ בלבד.