רבלון העולמית גאה לחשוף את המיתוג החדש – LOVE IS ON!
האהבה כאן, שם ובכל מקום. היא מעוררת, היא אופטימית, היא של כולנו והיא לכולנו,
מלווה בפסקול של השיר Addicted to love
רבלון גאה לחשוף את הקמפיין הבינלאומי למיתוג המחודש – love is on בהשראת אהבה, תשוקה והתאהבות.
"הרעיון ל – love is on הגיע מהמסע שלנו אחר מציאת רגש אוניברסלי מעורר השראה.
אהבה היא ללא ספק הרגש החזק ביותר והחיובי ביותר", אומר לורנצו דלפני, נשיא רבלון.
"במהלך המסע שלנו לאהבה מצאנו שהאהבה היא בלב ליבה של המילה רבלון- REVLON וה-on נמצא בסוף המילה.
כאשר אתה על "on" אתה פתוח לכל הרגשות של אהבה פיתוי ותשוקה".
הקמפיין החדש של love is on שולב בכל היבט של האסטרטגיה השיווקית של המותג: קמפיין דיגיטל, טלוויזיה ושלטי חוצות עם שגרירות המותג האייקוניות של המותג: האלי ברי, אמה סטון ואוליביה ויילד.
בנוסף, רבלון משיק את הלוח האינטראקטיבי הראשון מסוגו בטיימס סקוור בניו יורק שיאפשר לאנשים לחלוק את אהבתם מכל רחבי העולם 7 24. הלוח האינטראקטיבי כולל מצלמה בשידור חי שלוכדת את "רגעי אהבה" על גבי הלוח. אנשים מכל רחבי העולם מוזמנים להצטרף להשתתף בלוח המודעות הגלובאלי על ידי הצגת האהבה שלהם באמצעות תיוג באינסטגרם: #LOVEISON hashtag.
"המשימה החדשה של המותג שלנו היא לעורר את האהבה. מהרגע שאישה תתאפר עם רבלון, אנו רוצים לרתק את דמיונה ולהוביל אותה למסע שכולו אהבה, בו היא תהיה מוקסמת מאינספור הממדים שלה". אומר דלפני.