מהפך נוחות בעולם האופנה – סנדרה רינגלר, הסטייליסטית הלאומית, תוביל את קמפיין חברת נעלי מורן, ותהיה מעורבת בעיצוב הקולקציה החדשה. קמפיין החורף של החברה יעלה בהשקעה של מליון שקל ויכלול קטלוג, מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים, שילוט חוצות ואינטרנט.
הדגמים החדשים שהשיקו נעלי מורן בקולקציית החורף, נאמנים ל”אני מאמין” של החברה והם דוגלים בנוחות, בריאות ואיכות, רק שהפעם במהלך חדשני ניתן הדגש בחיבור עם עולם האופנה. כחלק מהפיכת הנוחות לאופנה, התבקש הקשר בין נעלי מורן לסנדרה רינגלר וכך נוצרה קולקציה אופנתית לחורף 2008 ובה מצויים הטרנדים והצבעים החמים ביותר באופנה בארץ ובעולם.לדברי יחזקאל אברביה, מנכ”ל ובעל החברה: “בצעד שונה, הוחלט במחלקת הפיתוח של החברה, להפתיע העונה בקווים עכשוויים המאפשרים לנוחות לקבל קו אופנתי ראוי הן מבחינת צבעוניות מעניינת והן מבחינת מגוון הדגמים הפונים לקהל נשים וגברים נרחב, בהתאם לטרנדים העונה”. לדברי קרן אלוף מחברת אופן ספייס המייצגת את רינגלר: “שיתוף הפעולה עם נעלי מורן הגיע באופן טבעי, כאשר הם חיפשו לשדרג את הפן האופנתי שלהם וסנדרה היא אוטוריטה בתחום. אנחנו שמחים שסנדרה יכולה לתרום את הידע המעמיק שלה בנושא אופנה וסטיילינג ויחד עם נעלי מורן להביא לציבור גישה נכונה של נוחות ואופנה”. גולן בן דוד סמנכ”ל משותף באשל שיבר: “קטגוריית נעלי הנוחות סובלת שנים מנחיתות אופנתית. בעבר נעשו ניסיונות של מתחרים ליצור מיצוב אופנתי לקטגוריה אך אף חברה לא יישמה זאת הלכה למעשה. השילוב האסטרטגי עם סנדרה רינגלר משנה את המפה ותחת ההבטחה “נוחות שתמיד באופנה” יוכלו הצרכנים ליהנות מנעל נוחה שלא נופלת באופנתיות שלה מנעל רגילה”. חברת נעלי מורן החלה את פעילותה בשנת 1972 ומאז ועד היום היא מתמחה בייצור נעלי נוחות המטיבות עם צרכנים הסובלים מבעיות ברכיים, בעיות כף הרגל וקרסול, בעיות דורבן וכן בעיות גפיים שונות. העיצוב הייחודי של הנעליים בא להקל על סבלם של הנועלים אותם, ולשפר את תפקודם בחיי היום יום.
מהפך נוחות בעולם האופנה
פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 אוקטובר 2007
עמוד זה נצפה: 468 פעמים