מותג הנעליים הבינלאומי STEVE MADDEN, המהווה את אחד ממותגי ההנעלה החזקים בעולם ובישראל, עולה בקמפיין פרסום לעונת סתיו-חורף 2012 בהובלת הדוגמנית הבינלאומית אלכסנדרה.
הקמפיין החדש יכלול כ-1000 נקודות בפריסה ארצית, כולל פוסטרים ב תחנות אוטובוס, שלטי חוצות ועמודי רחוב, ברחבי העיר תל אביב-יפו, המציגים הדוגמנית הבינלאומית אלכסנדרה, שהיא נועלת את קולקציית סתיו-חורף 2012. הקמפיין כולו נאמד בעלות כוללת של כ-1,000,000 ₪
שירלי הכט-דרורי, מנהלת השיווק של קבוצת "אינטר ג’ינס", מוסרת: "בימים אלו אנו עולים עם קמפיין ארצי למותג הנעלים הנחשב ביותר בעולם "STEVE MADDEN " אשר מציג העונה קולקציה חזקה ואופנתית במיוחד, אנו צופים כי הקמפיין יביא לצמיחת המותג בעונה הקרובה ולחיזוק מעמדו בישראל".
על המעצב STEVE MADDEN:
סטיב מאדן הוא מעצב הנעליים המצליח ביותר בארה"ב. מאדן נחשב לענק הנעלים של המאה ה-21, ובעשרים השנים האחרונות היה אחראי על עיצוב ושיווק הנעליים של החברה, שקבעו מגמות באופנה. החזון שהגדיר לעצמו לתת לנשים צעירות ואופנתיות דרך ייחודית להביע את עצמן בצורה מסוגננת רכש לו מיליוני לקוחות ברחבי העולם ודחף את עיצוביו לחזית תעשיית האופנה.
על קבוצת האופנה "אינטר ג’ינס":
חברת "אינטר ג’ינס" היא חברת בת של קבוצת MGS, והוקמה בשנת 2007. משנת 2007 עם קבלת הזיכיון של המותג REPLAY, מנהלת החברה 4 חנויות מקוריות של REPLAY הממוקמות במרכזי קניות מובילים בישראל וכ-100 נקודות סיטונאות ברחבי הארץ. בשנת 2008 התרחבה פעילותה של הקבוצה, והיא רכשה זיכיונות לשיווק והפצת מותגי אופנה לגברים ונשים – "STEVE MADDEN" מותג ההנעלה האמריקאי המפורסם, המציע נעליים לנשים, ילדות וגברים, ולו כיום רשת חנויות מובילה בישראל, מותג התיקים "GUESS" שהפך לסיפור הצלחה בישראל ומשווק בהפצה סיטונאית רחבה, "MARK ECKO" המזוהה בעולם עם לוגו הקרנף המפורסם, מותג אופנת הרחוב מס’ 2 בארה"ב ומותגי אופנה בינלאומיים נוספים ובימים אלו הצטרפו לקבוצה נעלי המעצבים של "קלווין קליין" ו"בטס’י ג’ונסון". קבוצת "אינטר ג’ינס" מרחיבה את ההיצע הקיים בקו מוצרי אופנה ייחודים הנותנת מענה לגברים ולנשים המחפשים פריטי אופנה איכותיים וייחודים, החברה תמשיך להחדיר מותגים נחשקים וייחודיים נוספים לענף האופנה בישראל.