בעידן האינטרנט הכל הפך להיות זמין בכף היד שלנו. בחודשים האחרונים התקבלו תלונות רבות של צרכנים שראו מכשירי מירקרל מבית בייבי ליס פרו שנמכרים באתרים כמו EBAY ו- ALI EXPRESS .
מדובר במכשירים מזויפים שעלולים לפגוע בשיער. ביקשנו את התייחסותו של יניב שושן היבואן הרשמי של בייביליס פרו בישראל. יניב מתריע: "עשרות אלפי מכישרי בייביליס פרו מזויפים שחלקם עלולים להיות מסוכנים, נקנו באינטרנט והגיעו לישראל בחודשים האחרונים".
אתרי קניות אונליין מרחבי העולם מציעים לנו לרכוש את המוצרים שאנו רוכשים בישראל בעלויות נמוכות יותר. האם זה באמת נכון? האם ישנם פערים כאלו עצומים במחיר?
התשובה לכך היא לא חד משמעית. יתכנו פערים גדולים ויתכנו פערים קטנים יותר. אנו כצרכנים נבונים צריכים לבחון את הפרטים הקטנים, לדעת ולשלוט ברזי המילים הקטנות הרשומות בתתי הסעיפים הקיימים בכל רכישה ורכישה.
האם אנו צריכים לחסוך על חשבון בריאות הלקוחות שלנו? האם אנו יכולים לישון טוב בלילה בידיעה שנתנו עצות או מכרנו מכשירים זולים יותר ללקוחה שלי, האם חסכתי לה באמת? או שגרמתי לה נזק אסטטי ובריאותי שיכול לעלות לה ביוקר מהרבה בחינות.
בחודשים האחרונים אנו במערכת בראש והדליין נחשפים לנזקים שנגרמו ללקוחות בתחום היופי הן ברמה הבריאותית והן ברמה הנפשית. ישנם סיפורים רבים על מעצבי שיער שמכרו זיופים של מכשיר תלתלים מירקרל ביודעין וגרמו לתלישת שיער הלקוחה, לא הגיעו לדרגת החום הנדרשת, או שגרמו לדרגת חום גבוהה יותר ויצרו נזק מיידי. מכשירים מזויפים אלו גם נשחקו מהר. לעיתים ישנם גם סיפורים על לקוחות שרכשו לבדם באתרי האינטרנט העולמיים זיופים וגרמו נזק לעצמם ולשיערם. יוסי מנשה ממספרת YBY מת"א מספר כי לקוחה הגיעה עם מכשיר שרכשה והוא פשוט נדהם שכן "לא ניתן לדעת את רמת השליטה שלו בשיער". גם במספרה של עמית אוהב שלום מבת ים הגיעה עובדת במספרה עם מכשיר שרכשה ב- 400 ₪ מאתר האינטרנט איביי, "הטמפרטורה הייתה לא יציבה, ראיתי שהמכשיר מתעייף וגורם לקשרים" מספר שלום.
כמובילי תעשיית האסתטיקה בישראל ככלל, וכמובילי תעשיית עיצוב השיער כפרט עלינו להוקיע את הזיופים מקרבנו.
החברות הבינלאומיות השקיעו במחלקת ה R & D מיליוני דולרים בפיתוח מוצר כזה או אחר, אלפי ניסיונות ובקרות איכות השיקו עבורנו את מהמכשיר הנכון והתכשירים הנכונים.
כנותני שירותים, הלקוחות שלנו הם המשאב החשוב שלנו. אנו מחויבים לשמור על בריאותם וטיפוח שיערם. אל תמכרו מכשיר תלתלים מזויף, תמכרו את האיכותי ביותר, כך נגן על הלקוחות שלנו וככה הם יהיו נאמנים לנו לאורך כל הדרך.
ואם לקוחה מתעקשת על הזול, אל תספקו לה שרות או מוצר זול. אל תתפשרו על בריאות שיער לקוחותיכם. מעבר לזה היושרה, האמינות והמקצועיות שלנו הם ללא מחיר. אנו מזמינים אתכם להיות חלק מעולם של נתינה, יושרה, ומקצועיות בלתי מתפשרת עבור לקוחותיכם.
ודבר אחרון, לקוחות יקרים פסקה זו מופנת אליכם. אל תתפתו לאתרי המכירות העולמיים אשר מציעים חלופות שנראות על מסך המחשב אטרקטיביות, אך עלולות לגרום לכם נזק בלתי הפיך. ואם אתם עדיין שואלים כיצד תזהו מכשיר מזויף, יניב שושן נותן לכם את הטיפים כדי לזהותו בזמן:
מכשיר מזויף | מכשיר מקורי |
המפסקים, הפלסטיקה, הכבל באיכות ירודה | המפסקים, הפלסטיקה, הכבל באיכות גבוהה |
made in P.R.C | made in china |
צבע הלוגו לעיתים בצבע אפור | צבע הלוגו באדום |
אין מדבקת אזהרה | מדבקת אזהרה בעברית |
מתכת שפוגעת בשיער לאורך זמן בתא אליו נכנס השיער | חומר קרמי שאינו פוגע בשיער |
תלתלים לא זהים בגלל חוסר יציבות בטמפרטורה | תלתלים זהים |
השיער עלול להיתפס בחריצים הנצאים בגוף החימום המרכזי | אין אפשרות שהשיער ייתפס בגלל פלטה קרמית אחת ממנה בנוי המכשיר |
אין מנגנון עצירה כאשר כמות השיער בתוך המכשיר גדולה |
יש מנגנון עצירה בכניסת כמות שיער גדולה מדיי |