עכשיו זה רשמי, רשת ההלבשה התחתונה Femina מחליפה את הפנים של המותג ונפרדת מסיוון קליין לאחר עונה אחת בלבד.
ממש לפני החגים פורסם שהדוגמנית והמגישה, סיוון קליין, לא תשמש כפרזנטורית של החברה לעוד עונה אך שום רמז לא ניתן על המחליפה שעתידה לדגמן את הלנז’רי ב-2017.
מי שנבחרה להוביל את הקמפיין הנחשק היא השחקנית היפיפיה,
עדי הימלבלוי.
עדי הימלבלוי ,31, שחקנית מוערכת ומוכשרת אשר בימים אלה עובדת קשה בחזרות לקראת הפסטיגל שצפוי לעלות בחנוכה, אשת עסקים שפתחה לאחרונה חנות קונספט לרהיטי תינוקות בשם "בייביז בנמל" בשותפות עם שלום מיכאלשווילי ושימי שרגא – מבעלי קבוצת מחסני הנמל תהיה מהיום הפנים החדשות של מותג ההלבשה התחתונה Femina.
הימלבלוי תוביל את הקמפיין של המותג בשנת 2017, עם אופציה לשנתיים נוספות.
אורי גור, סמנכ"ל השיווק של Femina:
"אנו שמחים על ההתקשרות החדשה עם עדי וצופים קמפיין מוצלח שיוביל לעוד שנים ביחד. הימלבלוי מייצגת את האישה הכל יכולה – כזו שהיא אמא ואשת קריירה מצליחה בעלת תחומי עניין רבים ואנו נשמח שתהייה מזוהה עם המותג Femina".
ממשרד יחסי הציבור רוז רוה, המייצג את Femina נמסר:
"אנו שמחים לאשר את הידיעה על שיתוף הפעולה בין רשת Femina לבין עדי הימלבלוי, ומאחלים בהצלחה לשני הצדדים".