חיפוש באינדקס עסקים

מסיר קשקשים – אלי אוחנה לשמפו הד אנד שולדרס

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 אוקטובר 2009

 

הד אנד שולדרס חוזר לשתף פעולה עם הפרזנטור המזוהה עמו ביותר בישראל. אלי אוחנה, יוביל את הקמפיין מסיר קשקשים - אלי אוחנה לשמפו הד אנד שולדרסלשמפו חדש לגברים של הד אנד שולדרס. אוחנה צפוי לככב בשלב ראשון בקמפיין עיתונות, קמפיין אינטרנט רחב, פעילות קד"מ בחנויות וביחסי ציבור, לצד הפרזנטורים העולמיים של החברה, שימשיכו לככב בפרסומות הטלוויזיה, בטווח הקרוב.
בהתייחסה לבחירה באלי אוחנה, אומרת נעמה גלעדי, דוברת החברה: "אוחנה, גם לאחר כ"כ הרבה שנים, נותר מזוהה עם שמפו להסרת קשקשים הד אנד שולדרס והיה זה טבעי שנשוב לשתף פעולה. השמפו החדש לגברים מתאים היטב לדמותו של אלי אוחנה אשר גם בגיל בו דוגמניות כבר אינן צועדות על מסלולי הדוגמנות הוא בעל שיער בריא, מלא ויפה".
אוחנה, בן 45 ועם רעמת שיער בריאה ושופעת, כאמור מזוהה במיוחד עם המותג הד אנד שולדרס, בעיקר בשל הפרסומת הזכורה מימי ראשית ערוץ 2.
גם 14 שנים לאחר מכן, אוחנה נותר מזוהה עם המותג ורבים מייחסים את שיערו השופע לשימוש בהד אנד שולדרס. את הפרסומות אז ועכשיו, הוביל ויוביל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
פרט טריוויה: אלי אוחנה כ"כ מזוהה עם המותג הד אנד שולדרס, עד שבירושלים, העיר בה הפך לכוכב על, כשחנויות רוצות להזמין מהחברה את השמפו, הם מבקשים: "תביא לי 2 משטחים של אוחנה…



עמוד זה נצפה: 573 פעמים

כתבות

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]