ויצו בשיתוף עם רשת חנויות תמנון וקניוני עופר, יערכו פעילות חברתית מיוחדת לרגל יום האישה הבינלאומי,
אשר מצוין מידי שנה ב-8 במרץ. מטרת הפעילות, שתלווה בקמפיין רשת נרחב, לעודד נשים לממש את השאיפות המקצועיות והאישיות שלהן ולא לתת לחסמים חברתיים ולתפיסות שוביניסטיות להשפיע על הבחירות שלהן.
לטובת המיזם עוצבה במיוחד קולקציית חולצות הנושאות אמרות לעידוד העצמה נשית ולחיזוק נערות ונשים להגשים את שאיפותיהן. הקולקציה עוצבה ע"י מעצבת האופנה ליאת עיואן שחברה לויצו למען המטרה. רשת חנויות תמנון וקבוצת קניוני עופר נרתמו לפרויקט ובמסגרתו ימכרו החולצות בחניות תמנון ברחבי הארץ ובדוכנים בלב הקניונים.
ההכנסות ממכירת החולצות ישמשו לתמיכה בפרויקטים לטיפול בנשים בסיכון ולקידום מעמד האישה המופעלים על ידי ויצו, בהם: מקלטים לנשים מוכות ומרכזים לטיפול באלימות במשפחה, לשכות משפטיות לסיוע בענייני משפחה, תכניות להעצמת חד הוריות והכשרות תעסוקתיות לנשים משכבות מוחלשות ועוד.
לקמפיין התגייסו עשרות נשים מובילות שתשתתפנה בקמפיין הדיגיטלי של ויצו, בהן: השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל; שרת התרבות, מירי רגב; ח"כ קראין אלהרר; אורנה בנאי; מנחת "האח הגדול", קורין גדעון; דפני ליף; מיכל ינאי; מיכל צפיר; ליטל שוורץ, ליהיא לפיד; סנדרה רינגלר; ליאת אשורי; אמירה בוזגלו; דון לני גבאי; כוכבת הילדים מיכל מוכתר (מיקי); מירי נבו; עדן בן זקן; לירון שמם; הזמרת דנה לפידות ועוד.
מעצבת האופנה ליאת עיואן שיזמה את הפרויקט מסבירה: "במהלך השנים אני נחשפת ליותר ויותר סיפורים על נשים התלויות כלכלית בבני הזוג שלהן ומתקשות להגשים את עצמן בשל פחדים וכבלים חברתיים. מכאן נולד הרעיון לעצב חולצות עם מסרים מחזקים ומעצימים".
מכירת החולצות תתקיים החל מה-2.3 בחנויות רשת תמנון ובקניוני עופר ברחבי הארץ .
החולצות בשלושה צבעים: אפור, שחור ושמנת. מידות: S-XL