חיפוש באינדקס עסקים

מראה איפור לסתיו – חורף 2012/13

פורסם מאת: בתאריך: 7 אוגוסט 2012

מראה איפור לסתיו – חורף 2012/13. צילום: ניקולה ורנרמותג המעצבים הבינלאומי, איב סאן לורן, מציג את מראה האיפור לסתיו – חורף 2012/13 – מראה מפתה, מעושן ומלא בתשוקה וחושניות.

מראה סתיו-חורף 2012/13 – מבטא את הרצון לחזור ליסודות, רצון למאט זוהר שהוא גם טבעי וגם מתוחכם, עם אפקטים שניתן להתאימם כדי לקבל מראה בהתאמה אישית.

  •  CONTEMPORARY-AMAZON – גוון עור פנים מאט וקורן, עיניים מעושנות בזהב וחאקי, שפתיים אדומות וקטיפתיות, ציפורניים משוחות בלק אדום עמוק.
     
  • אביזר הכוכב לסתיו – PALETTE-COUTURE – פודרה עדינה ב-3 גוונים המתאימים לכל גווני העור וליצירת סומק קורן בהתאמה אישית בעיצוב יוקרתי במיוחד.
     
  • במראה האיפור של איב סאן לורן – מהדורה מוגבלת של היילייטר במרקם ג’ל, DARE TO GLOW המעניק מעטה משי לעור הפנים והמחשוף, מעושר בחלקיקים אופטיים של אם הצדפה, בהשקה חד פעמית של 3 גוונים היוצרים מראה טבעי על העור.

השראתו של אמן האיפור לויד סימונדס למראה הסתיו 2012/13 :
"טיילתי לי בגן מרהיב בסאו פאולו ביום סוער ועצרתי להתפעל איך הסערה הגבירה את הצבעים. מבעד לעצים יכולתי לשמוע את צליל המזרקות הכסופות הניתזות לתוך בריכה עצומה, ולראות איך ההשתקפויות של היער הקרוב הוארו בגוונים של חאקי, זהב ושחור.

נשמתי נעתקה לחלוטין למראה הקסום של ברבור כחול כהה עם מקור אדום, אשר גלש באצילות מבין הצללים, כשהוא מואר באורה האפור של השמש השוקעת. המראה הזה, שנגלה לי במקרה, גרם לי מייד לחשוב על האישה המודרנית והעכשווית של "איב סאן לורן ריב גוש". רציתי ליצור עבורה מראה שמשחק על אותו המתח בין צבע וחומר."

מוצרי הקולקציה

  • אביזר הכוכב לסתיו – PALETTE COUTURE – פודרה עדכנית לעונה זו –  אביזר הכוכב לסתיו, "פאלט קוטור" הפך לתכשיט מעוצב במוטיב של תנין, הסמל של קולקציית אביזרי העור ואביזרי האופנה של איב סאן לורן. הקומפקט בחאקי-פלטינה ובזהב משחק על הניגודים בין המבריק למאט כדי לחשוף פודרה עדינה עליה מוטבע דפוס של "קשקשי תנין". סומק בגווני ורוד זוהר, בז’ זהוב, שחור-חום ורדרד. הרמוניה של 3 גוונים עדינים המתאימים

    לכל גווני העור. עם הערבוב, ניתן לפסל את הלחיים וליצור סומק קורן בהתאמה אישית. "תחליף לסומק, דרך נוספת לפסל את עצמות הלחיים. להשתמש בגוון כהה יותר לעצב, ובגוון הבהיר יותר להוסיף אור לרקות, לקו השיער ולעצמות הלחיים.".

  • היילייטר להבהרה והארת גוון העור מבהיר משיי לעור הפנים, היילייטר, DARE-TO GLOW הוא מוצר חובה לנשים הרוצות זוהר יפהפה. מחליק בקלות לתוך התיק כדי ללוות את האישה של איב סאן לורן לכל מקום אליו התשוקות והרצונות שלה לוקחים אותה. מרקם הג’ל הנמס והאולטרה-רענן, מותיר את העור רך ונוח. מועשר בחלקיקים אופטיים של אם הצדפה, DARE-TO GLOW, יוצר מעטה בלתי מורגש של נצנוץ במראה טבעי על העור. מרקם עדין המעניק לעור דגש קורן אור לשימוש על אזור הפנים והמחשוף בנגיעות קלות, מוצע ב-3 גוונים להבהיר ולהאיר את גוון העור ולהאריך את מראה "הקיץ האינדיאני" של עור שטוף שמש.
     
  •  ROUGE PUR COUTURE THE MATS – שפתונים בגוונים עמוקים בגימור מאט בהשראת הקודים האיקוניים של עולם האופנה של איב סאן לורן, הצבעים לשפתיים של "רוז’ פור קוטור" הם בהשראת אופנת הקוטור, בהתאמה מושלמת להצהרות האופנה של איב סאן לורן.

 



עמוד זה נצפה: 431 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור