חיפוש באינדקס עסקים

נבחר מעצב העתיד של ישראל בשבוע האופנה תל אביב

פורסם מאת: בתאריך: 23 נובמבר 2011

חברת האופנה רנואר, אשר העניקה את החסות הראשית לשבוע האופנה תל-אביב הכריזה הבוקר במסגרת תחרות, Up Coming Designer by Renuar , על זכייתו של מעצב העתיד של ישראל.ישראל אוחיון, שזכה בהזדמנות  לעצב קולקציית קפסולה עבור המותג רנואר אשר תימכר ב- 100 חנויות של הרשת במהלך שנת 2012.
בנאום הזכייה סיפר לראשונה סרג’ דרעי מנכ"ל חברת רנואר למעצב הזוכה-ישראל אוחיון כי קולקציית הקפסולה בעיצובו תכלול גם ליין של שמלות ערב בהשראת בית האופנה קוואלי כהכרת תודה על ביקורו באירוע כה חשוב מסוג זה.
עוד אמר דרעי כי : "חברת רנואר שמחה על זכייתו של ישראל אוחיון בתחרות בחירת מעצב העתיד של ישראל וגאה להשיק יחדיו לראשונה ,קולקציית קפסולה שהיא פרי של עבודה משותפת בין בית האופנה רנואר ומעצב ישראל אוחיון ".
באירוע המרגש נכחו מובילי דעת קהל, אושיות אופנה מהשורה הראשונה, סרג’ דרעי מנכ"ל רשת האופנה רנואר ואורחים מכובדים מחו"ל פאולה ריד, עורכת האופנה ממגזין "גראציה" הבריטי, ליסה ארמסטרונג, עיתונאית אופנה מה"דיילי טלגרף" הבריטי, ברייס קומפניון, מו"ל ועורך ראשי של מגזין האופנה הצרפתי "WAD" דריה שאפובלובה, עיתונאית אופנה מ"ווג רוסיה" ועוד.

 

חברת האופנה רנואר

 



עמוד זה נצפה: 416 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור