חיפוש באינדקס עסקים

נועם ברדה – סודות עיצוב שיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 ינואר 2011

נועם ברדה - סודות עיצוב שיערתספורת בהתאמה אישית, תספורת שתשלים ותבליט את אישיותך ותגרום לך להרגיש נוח ולהיראות נפלא דורשת טביעת עין מקצועית.

מעצבי שיער רבים שואלים אותי איך אני מתאים את סגנון עיצוב השיער ללקוחה, איך אני מצליח להתאים לכל אחת את התספורת שלה או התסרוקת שתתאים לה ותגרום לה להיראות ולהרגיש נפלא עם עצמה.

האמת שזו תוצאה של שנים של ניסיון. כשאני פוגש את הלקוחה, אני מסתכל ומתרשם. אני מתייחס לסגנון הלבוש שלה, שפת הגוף שלה, איך היא הולכת, איך היא מדברת, הבעות ותנועות ידיים ומקבל רושם כללי על אישיותה.

אני מדבר עם הלקוחה ולא רק על מנת להתעניין בשלומה אלא גם על מנת לשמוע את גוון קולה ודרך הביטוי שלה. לפי ההתרשמות אני יכול לדעת ברוב המקרים אם היא מעדיפה עיצוב שיער פרקטי, נוח לתחזוקה או שהיא מסוגלת להקדיש את הזמן לתחזק תספורת מעט יותר מסובכת, אני יכול לקבוע איזה צבע שיער ידגיש את אישיותה בדרך שהיא מעוניינת לבטא אותה.

מנקודה זו אפשר להתקדם ולעצב ללקוחה תספורת או תסרוקת שתיקח אותה מעט מחוץ למסגרת, שתהיה קצת יותר דרסטית ממה שהיא רגילה אליו. אבל, לא יותר מדי כדי שלא לזעזע אותה. כמובן שאני מתאם עם הלקוחה את הכיוון אליו אני לקוח את עיצוב השיער שלה. אני מצביע על הכיוון הכללי ומבקש אישור שאני צודק, אבל ברוב המקרים אני מקבל מהלקוחה הנהון שבע רצון ואישור להתחיל לעבוד.

סודות עיצוב שיער.
באדיבות: מעצב השיער – נועם ברדה.



עמוד זה נצפה: 436 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור