סלבס ’פוקחים עין’ כדי לראות את הנוער שעומד בפני נשירה ממוסדות החינוך.
במסגרת שיתוף פעולה ייחודי בין ענקית הריסים "ארדל" ועמותת "זיו נעורים" לרגל חודש הסולידריות הלאומית ומועד יציאתו לאקרנים של הסרט "התפוז המכני".
בחודש דצמבר מתקיימים ללא קשר ביניהם, כביכול, "יום הסולידריות האנושית החברתית הבינלאומית" שמטרתו להעלות את המודעות והמעורבות ההדדית, ומועד יציאתו לאקרנים של הסרט האלים "התפוז המכני" בדצמבר לפני 43 שנים.
פרויקט "פוקחים עין" נוצר בשיתוף פעולה ייחודי בין עמותת "זיו נעורים" וענקית הריסים המלאכותיים "ארדל", במטרה להגביר את המודעות סביב בני הנוער הנושרים ממסגרות וממערכת החינוך ולהעלות את המודעות לאותם ’בני נוער שקופים’ שרשומים במערכת החינוך אך לא באמת נמצאים שם.
בבסיס הפרויקט סדרת צילומים של סלבס ומובילי דעת קהל, כולם בחיקוי דמותו של אלכס גיבור הסרט "התפוז המכני" כשעינו האחת פקוחה לרווחה עם ריסים ענקיים.
המסר העיקרי של פרויקט "פוקחים עין" הוא לראות באמת את הנוער שנושר ממסגרות, כחלק בלתי נפרד מהחברה, וכעתיד של חיינו.
בריאן ליידן מנכ"ל ברייסון שיווק, נציגת "ארדל" בישראל, מסביר כי נושא הסולידריות האנושית החברתית מתחיל לרוב בדוגמא אישית וחינוך הילדים והנוער, וזה המקום שלנו כחברה להיות יותר מעורבים בכך.
"ארדל" תתרום 20% מהכנסות מכירת הריסים בחודשיים הקרובים לעמותת "זיו נעורים".
צילום: צחי וזאנה