מפגש עם העולם של טונינו למבורגיני הוא מפגש עם היסטוריה ומסורת איטלקית. בשנת 1981 טונינו למבורגיני עיצב ומיתג את השעון הראשון שלו. דרך פרשנות והעמקה היסטורית של הערכים והסימבוליות המאפיינת את משפחתו, טונינו יצר מותג יוקרה חדש. נשען על ההשראה מניסיונו בעיצוב, התרחב לתחום מוצרי יוקרה: אופנה, טכנולוגיה והמצאות כמו שעונים, משקפי שמש, אקססוריז, פריטי ריהוט, לבוש וכעת גם בשמים. עם ההתמקדות בבישום והיותו מונע על ידי תשוקה וכוח אמונה, יצר בשמים ייחודיים במינם לגברים עם הסטייל והשיק האיטלקי.
3 ניחוחות עם 3 פרשנויות לגבר האוניברסאלי המושלם:
Mitico:The LegendTonino Lamborghini
ההשראה לניחוח ולמותג שאובה מאגדה איטלקית בה הגבר הופך לאגדה בזכות עצמו. הגבר שפורץ את הדרך ומשאיר את חותמו . ניחוח אוריינטלי רענן משולב במנטה, מנדרינה, מוסקט, עץ הארז ומושק.
Forza: The Power Tonino Lamborghini
הניחוח נולד מחוזק האישיות של השור המהווה את סמל המותג. הכוח בתוך הגבר המונע על ידי ה"אני מאמין שלו". ניחוח מושק ארומאטי המשולב בפירות הדר, פלפל, עלי תה לימון עם נגיעות פטצ’ולי ואלגום.
Feroce: The Character Tonino Lamborghini
ניחוח חי המביע גם הוא את כוחו וחוזקו של השור. הצד הכוחני, החיוני והבלתי מתפשר של הגבר של הגבר הכריזמטי. ניחוח עצי-פירותי המשולב במוסקט, קינמון, עץ אלון ופטצ’ולי.
על אריזת הבושם מתנוסס הסמל האייקוני של המותג: שור מסתער בעוצמה בלתי מתפשרת. קופסת הבושם מלבנית אפורה הנושאת עליה את סמל השור ואת שם הניחוח. פסים בצבעים שונים על פני האריזה מסמנים באיזה ניחוח מדובר: פס כסף – mitico , פס כחול – forza, פס אדום – feroce . הבקבוק מלוטש אלגנטי ומתוחכם, עשוי זכוכית שחורה מעושנת המשדרת גבריות ועוצמה. תבליט סמל השור המתכתי במרכז הבקבוק ניצב בניגוד מושלם לגוף הזכוכית החלק והמהוקצע. הבושם משווק על ידי חברת SOFT TOUCH
עוצמתו של השור – טונינו למבורגיני
כתבות קוסמטיקה וטיפוח קודמות | |||
הבושם החדש של כריסטינה אגילרה | אסתי לאודר – קרם עיניים חדשני | ||
בראש – פורטל יופי ישראלי |