רוג’ר פדרר השוויצרי, המאסטרו של הטניס ומותג נעלי הספורט- On- הכריזו על שיתוף ייחודי שיאחד בין אחד הספורטאים המשפיעים בעולם עם אחד המותגים הצומחים במהירות הגדולה ביותר בתולדות ההנעלה ספורטיבית.
פדרר ישקיע ב– On ויצטרף למייסדי מותג הספורט הצעיר כדי לעצב את עתידו. כשותף, הוא יעזור לפקח על פיתוח מוצרים, שיווק וחוויות מעריצים וכן על תרבות הספורט של On.
On הוקמה בציריך לפני תשע שנים וכבשה את שוק ההנעלה הספורטיבית בסערה. רצים גילו את הביצועים והתחושה המעולה של נעלי הריצה עם טכנולוגיית הענן המוגנת בפטנט של החברה. כתוצאה מכך On הגדילה במהירות את קהילת המעריצים העולמית שלה והצטרפה לשורות המותגים המובילים בארה”ב, אירופה ויפן.
“הייתי חובב On ומוצריו במשך זמן מה, אבל אחרי שדיברתי עם המייסדים הבנתי שיש לנו הרבה יותר במשותף מאשר רק את השורשים השוויצריים שלנו” אומר פדרר. “אני נרגש להיות חלק מצוות On ולעבוד על הדור הבא של מוצרי מותג הספורט בינלאומי.” פדרר חשף כי המוצרים החדשים הראשונים עליהם הוא עובד יצאו לשוק בשנת 2020.
המייסד המשותף של המותג On אוליבייר ברנרד, אלוף עולם לשעבר בדואטלון, אמר שהיחסים התפתחו באופן טבעי ״שמנו לב לרוג’ר נועל נעליים של On ופנינו אליו. ואז גילינו שהוא אוהד ותיק של On וכמובן שאנחנו אוהדים ותיקים שלו. שוויץ היא מקום קטן והתחלנו לאכול יחד ארוחת ערב.״
ברנרד, בהתייחס למערכת היחסים הבלתי שגרתית, אומר: “התברר שהייתה הזדמנות ייחודית לשיתוף פעולה יזמי השונה מאוד מחסות אתלטית שעושה בדרך כלל חברה גדולה.”
ברנרד הוסיף: “כולם מכירים את רוג’ר כמוביל בספורט שלו, אך ככל שהתפתחה חברות התברר שהוא גם מנהיג טבעי ויזם מחוץ למגרש. אנו מעריכים את אותם דברים וחולקים תשוקה לחדשנות ועיצוב. הוא הולך להיות תוספת אדירה לקבוצת On. ״
אודות On
On היא חברת ספורט שוויצרית צעירה שממוקמת בציריך, פורטלנד (אורגון, ארה”ב), טוקיו, ברלין, שנחאי, סאו פאולו ומלבורן. החברה הציבה לעצמה משימה אחת פשוטה: להפוך את הריצה לכיפית. צוות מדעני ספורט, ספורטאים מובילים ומעצבים ברמה העולמית מחויבים למטרה זו.
On הוא מותג נעלי הריצה הצומח במהירות ביותר על פני כדור הארץ, וזוכה לשבחים על הטכנולוגיה והעיצוב בכל רחבי העולם. הספורטאים שלOn זוכים באליפויות עולם, הביאו מדליות אולימפיות הביתה ושברו את שיאי העולם.
טכנולוגיית הריצה המהפכנית של On ה- CloudTec ™ מוגנת בפטנט ברחבי העולם. תשע שנים לאחר ההשקה, מוצרי On זמינים ב -6,000 חנויות במעל 50 מדינות באירופה, צפון אמריקה, דרום אמריקה ואסיה-פסיפיק.