חיפוש באינדקס עסקים

קבלו את שעוני היד החמים לאביב קיץ 2014..

פורסם מאת: בתאריך: 26 מרץ 2014

רגע לפני שמזיזים את מחוגי השעון קדימה – חשיפת המגמות, העיצובים והטכנולוגיות החדשות בענף שעוני היד.
למי שהשתוקק לעוד קצת שמש בשעות הערב, ב-28 למרץ הוא יזכה למבוקשו. שעון הקיץ ייכנס לתוקפו ובשעה 1 בלילה יוזזו מחוגי השעון שעה אחת קדימה לשעה-2. 

רגע לפני שמזיזים את מחוגי השעון, קבוצת רולטיים, המייבאת ומשווקת 20 מותגי שעונים בינלאומיים, בניהם: הובלו, אומגה, לונג’ין, טיסו,  קלווין קליין, סווטש, קנת קול  ועוד  חושפת  את המגמות החדשות, הטכנולוגיות   והטרנדים החמים, בגזרת שעוני היד.

השנה, שעון הקיץ נכנס במקביל לתערוכת באזל, תערוכה בה מציגים כל יצרני השעונים המובילים בעולם את החידושים והפיתוחים  לשנה הבאה.

לדברי אבי מרקוביץ’, מנכ"ל קבוצת רולטיים: "המגמה הבולטת השנה בתחום שעוני היד הנה  החיבור בין המותגים לתחומי הספורט השונים.   לדבריו: כל מותגי השעונים המובילים  בעולם יצרו שיתופי פעולה עם  ענפי  ספורט שונים, לדוגמא: לונג’ין – לטניס ומרוץ סוסים, טיסו – ספורט מוטורי וכדור סל, אומגה – גולף, צלילה, שחייה  וסקי, הובלו –  כדורגל ועוד. 

מנתוני קבוצת רולטיים עולה כי שוק השעונים בישראל מגלגל למעלה מ-  250 מיליון שקל בשנה. בשנת 2013 חל גידול של כ – 13% במכירת שעוני היד בישראל, לעומת שנת 2012. עוד עולה מהסקר כי 60% מהישראליים רוכשים בארץ שעוני יוקרה ו – 40% רוכשים שעונים שמחירם עד 500 ₪.

מסתבר  כי נשים רוכשות יותר שעוני אופנה והתייחסותן לשעון הנה כתכשיט או אביזר אופנה, לכל דבר ולכן מחזיקות מספר שעונים במלתחה, בעוד שגברים מתייחסים  לשעון כסמל סטאטוס חברתי ומקפידים להתהדר בשעון יוקרה.

שוק השעונים בארץ נחשב לשוק ממותג מאוד. 90% מהנשאלים בסקר ידעו להגיד את שם המותג אותו הם עונדים.  45% מהנשאלים הגדירו כי הם רוכשים שעון כאביזר אופנתי". עוד עולה מהסקר כי 79% מהישראליים שזה רוב מכריע רוכשים את השעון בארץ, רק 7% רוכשים בחנויות הדיוטי פרי והשאר רוכשים בחו"ל.

מסתבר  כי נשים רוכשות יותר שעוני אופנה והתייחסותן לשעון הנה כתכשיט או אביזר אופנה, לכל דבר ולכן מחזיקות מספר שעונים במלתחה, בעוד שגברים מתייחסים  לשעון כסמל סטאטוס חברתי ומקפידים להתהדר בשעון יוקרה.

חידושים בולטים בתחום שעוני היד לקיץ 2014:

לונג’ין – מתחדשת ומחזקת הן בעיצובי הספורט והן בעיצובים הקלאסים. לונגין השיקה את הליין שנקרא HYDROCONQUEST שהינו לחובבי הצלילה והספורט. השעון החדש עמיד במים עד 30 באר, עם לומינוס מאוד חזק בכדי שהצוללנים יוכלו לראות היטב מתחת למים.

משפחת שעונים זו באה לענות על צורך של סגנון ספורט אלגנט, שעון ספורטיבי, אך עם זאת משדר יוקרה ואלגנטיות.  כלומר העונד יכול לענוד את השעון כאשר הוא לובש חליפה וגם כאשר הוא הולך לים לבלות.

אומגה – יוצאת עם מנגנון חדש ומבטיח שהינו אנטי מגנטי.  כפי שאתם יודעים, כולנו מוקפים בשדות מגנטים והשעונים המכנים/אוטומטים מאוד מושפעים משדות אלו.   
 
אומגה פיתחו מנגנון ייחודי שהוא מוגן מהמגנטים, דבר זה הינו חידוש מדהים ושעונים אלו מעולים במיוחד לרופאים, טייסים, אנשי עסקים שטסים המון ועוברים במכונות שיקוף ובכלל.  בשנים הקרובות אומגה מתכוונים להחליף את כל המנגנונים שלהם לאנטי מגנטים.

טיסו – לכבוד שנת המונדיאל טיסו פיתחו סדרת שעונים חדשה  במיוחד לאוהדי הכדורגל.  סדרות מיוחדות בצבעי דגל ברזיל, שם מתקיים המונדיאל. בשעון עצמו ישנו כרונו שכל יעודו הינו למדוד את זמני המחצית, זמני פציעות, הארכת זמן של המשחק, שניות וכו’, כמובן שהעונד הינו זה שמתפעל את השעון.  בנוסף, טיסו פיתחה שעון מיוחד שעובד על אנרגיה סולרית בלבד, כלומר- אין לו בטרייה, אין מנגנון, השעון שואב את האנרגיה שלו מהשמש/אורות המשרד- זהו פיתוח ייחודי ומיוחד של טיסו שהיא תמיד תמיד החדשנית ביותר בפיתוחים של שעונים ייחודיים.

סווטש  – העונה הצבעוניות בשעוני המותג מתעשרת. הקיץ השעונים מתאפיינים בצבעוניות בוהקת, צבעי פסטל וניאון יחד עם שילובי הדפסים כמו מנומר, קאמופלאז’, פרחים,  נחש וכד’.
 כמו כן הליין הקלאסי ממשיך עם שעונים בצבעי שחור, לבן, זהב וכסף ושעונים שמשלבים שקיפויות. בנוסף, ליין השעונים המתכתיים מתרחב אך הופך להיות יותר קלאסי ואלגנטי. כמו כן, העונה מתחדש המותג בליין שעונים  מכאניים מתוחכם.

Calvin Klein  העונה שעוני קלווין קליין מתאפיינים בקו שיקי אופנתי, קלאסי, נקי ומינימליסטי עם קריצה לעיצובים ייחודיים ומתוחכמים. הצבעים שיבלטו בקולקציית הקיץ הם שחור, לבן, זהב וזהב אדום והכל  SWISS MADE.

ג’וצי – מותג האופנה היוקרתי שומר על ליין קלאסי ואלגנטי המשדר יוקרה וסקסיות.
בנוסף משלב המותג בקולקציה חומרים טבעיים כגון במבוק המעוצבים בעבודת יד, כך שכל דגם הוא ייחודי בצבעיו עפ"י גווני הבמבוק.

הובלו – שעוני היוקרה ממשיכים עם הקו האולטרה יוקרתי שלהם, שעונים בעלי נוכחות. המהדורות המוגבלות של הובלו נהפכו לסימן היכר שלהם והשנה ניתן יהיה לראות גם מהדורות מוגבלות ומעניינות מאד כגון מהדורת ה"פופ ארט" בסגנון אנדי וורהול, סדרה חדשה בשם  "Spirit of the Big Bang", בה השעונים מעוצבים בצורה מלבנית.
כמן כן השנה המותג הרחיב את מהדורת הג’ינס הפופולרית.
השנה רשימת השגרירים מתרחבת ונוספים לה שיתופי פעולה עם אגדת הכדורגל פלה, הסופרסטאר הקולמביאני פלקאו ועוד. המגמה הברורה הם שעוני ה- All Black, שעונים בסדרות הביג באנג, קלאסיק פיוז’ן, UNICO שכל אחד קיבל שעון שכולו שחור.

 



עמוד זה נצפה: 377 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]